Alla inlägg under augusti 2019

Av tjejgrejer - 1 augusti 2019 19:33

.........efter en liknande Valentino väska som jag beställde men inte fick för det var något fel på den. Hur jag än letade så hittade jag ingen som låg i samma "låga" prisklass (8000 kr) Jag vet att det är en väldigt populär modell men jag har ingen lust att ge runt 14- till 17000 kr för en väska. Tillslut hamnade jag hos Brandsinfashion. De hade ju väskan till drygt 2000 kr. Jag bestämde mig för en svart, mediumstor. Sen skulle jag betala och det blev lite krångligt när jag skulle swisha pengarna. Men sen funkde det bra och jag har fått mail om att väskan är sänd redan. Hoppas jag slipper betala tull nu bara. Jag handlade först den blåa Valentino väskan hos Monnier feres. Det är en fransk shop med stort utbud och rätt bra priser på rean på märkesvaror. Det var enkelt att handla och betala där. Men sen när jag inte skulle få väskan fick jag först ett brev på engelska, där det stod att jag skulle få pengarna tillbaka inom 4-6 bankdagar. Sen fick jag ett brev på krånglig franska som jag inte fattade mycket av och sen ett till mail på franska. Hoppas det inte var något viktigt i brevet, suck. Jag skulle nog tveka att handla i denna affär igen. Synd, de hade ju så stort utbud. 

Av tjejgrejer - 1 augusti 2019 19:28

 

Hittade denna vackra topp i en secondhandaffär. Är väldigt nöjd med det. Den var rätt billig och satt på bra. 

 

Fin spets framtill. 

 

Vacker spets nertill. 

Av tjejgrejer - 1 augusti 2019 19:23

   

Hittade denna gamla skivmaskin i en släktnings källare. Den är vacker att se på tycker jag. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards