Alla inlägg under augusti 2019

Av tjejgrejer - 16 augusti 2019 04:24

 

Vann dessa nya prover från Elizabeth Arden på Tradera. De är normalstora men har bara tråkig plastkork. De kostade 30 kr styck och jag fick några extra på köpet, snäll försäljare! Jag är jätteglad över dessa fina läppstift. Fast jag kommer inte använda de bruna och lila nyanserna. De ska ge bort eller lotta ut dem.  

Av tjejgrejer - 15 augusti 2019 17:11

   

Jag surfar då & då in på Sellpy. En av mina favoritshoppar när det gäller secondhand. Nu var jag väldigt glad över att hitta en CK-hoodie med korta ärmar. Den var i bra skick. CK är ett av mina favvomärken. Den blir bra att ha nu på sensommaren. 

   

Sen köpte jag ett par jeans från Object, ett för mig okänt märke. De var snygga i modellen. Väldigt tajta. Tyvärr nästan för små i midjan. Inser att jag måste beställa waist 31 när jag köper byxor nästa gång. Suck, vad tjock jag blivit!! Snygga blixtlås och små fickor baktill, jag gillar det. 


Av tjejgrejer - 15 augusti 2019 06:59

 

Nu har jag använt Sloggi Zero trosorna ett tag. De är väldigt sköna på. Jag är ingen Sloggikvinna direkt. Tycker de brukar sitta åt för hårt. Detta löste jag genom att ta en storlek större än jag brukar. Zero syftar nog på att det inte ska vara några sömmar på trosan. Nu är det det iallafall, baktill. 


Av tjejgrejer - 15 augusti 2019 06:52

   

Jag köpte denna tröja på Tradera billigt. Hollister är ju ett 14-ist märke som är lite pinsamt att gå runt i. Men det fanns inget synligt märke på denna tröja och den var i skön, mjuk kvalité. 


Av tjejgrejer - 14 augusti 2019 05:28

 

Fick hem ett paket från Tradera från en trevlig försäljare. 

 

Det innehöll en fin liten necessär och en skönhetskräm från Clarins. Den var plomberad. Det var jättebra. Tyvärr får jag rätt ofta hem smink som det stod NY i annonsen men sen visade sig vara använt. Suck!! Det händer även med folk som har bra omdöme. Så nu ska jag bara köpa plomberade skönhetssaker i framtiden. 


Av tjejgrejer - 14 augusti 2019 05:19

Jag beställde från Wish. Nu har paketet kommit till Sverige och jag fick betala tull 82 kr varav 75 kr var deklarationsavgift. Skulle man inte slippa tull när man beställde från Wish!!? Trodde de hade ett avtal. Jag blev väldigt  besviken. En sak som är bra är iallafall att man kan beställa flera saker samtidigt och tullen blir samma som för en sak för deklarationsavgiften är samma för ett eller flera paket. Beställde en sak från GHGate för några månader sen och fick då betala samma avgift som nu. 

Av tjejgrejer - 13 augusti 2019 06:43

 

Denna rätt har nytt recept och det märks. Det är faktiskt gott! Visst är det pressad kött i schnitzeln men det smakar gott ändå. Det du ser på förpackningen är det du får, bra! Rätt mycket, god beasås och fräscha grönsaker samt stekt potatis. Rätten kostar bara 27 kr hos Netto. Jag trodde bilden ljög så jag köpte till beasås för 21 kr. Förpackningen ser liten ut men räcker gott till tre portioner. 


#findus

Av tjejgrejer - 12 augusti 2019 17:08

 

Surfade runt och hamnade hos Afound. Där hittade jag denna ring med rabatt på 91 %!! Den har kostat 3819 kr och nu 362 kr. Fri frakt. Den kommer från Atelier Saint Germain. 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards