Alla inlägg under augusti 2019

Av tjejgrejer - 12 augusti 2019 13:18

 

Hittade den till halva priset (2500 kr) hos Raglady. Egentligen ville jag ha den i svart men ville inte lägga 5000 kr. 

 

Dustbagen har TB märket. 

 

Väskan uppifrån. Jag gillar verkligen färgen. Den har blivit min vardagsväska nu och jag har fått flera komplimanger för den. På kedjan sitter det en lädertofs. Fleming heter modellen. Fult namn men väldigt fina väskor. Min väska är mellanmodellen. 

 

Väskan framifrån. Snyggt mönster på den. Lyckat köp. 


#raglady  #toryburch  #shopping 


Av tjejgrejer - 11 augusti 2019 11:10

.....när min gamla dammsugare gick sönder. När jag dammsög så kom det en blixt inne i maskinen. Jag stod förbryllad och sen började jag dammsuga igen! Det var ju korkat. Men det gick ingen säkring eller så. Min man skrattade när jag berättade. Jag borde ha lite mer respekt för elen. En gång petade jag med en gaffel i brödrosten!! Det ska man absolut inte göra! 

Av tjejgrejer - 10 augusti 2019 16:25

     


Det har dykt upp en ny shop online som säljer använda väskor. Den heter thevintagebar. Den har kontor i Danmark. 

Många fina väskor där. 


Av tjejgrejer - 10 augusti 2019 09:08

 

Jag var väldigt nöjd med sista leveransen från denna shop så äntligen surfade jag in på sajten igen. De har många kända märken och en del "okända" (för mig) Det slutade med att jag beställde en Lacostehoodie i mörkblått och en Ralph Lauren tröja i turkos. (Den är mera turkos irl!) Jag tog XL i LR-tröjan för det motsvarar 38-40. 

     

Jag tokgillar plaggen och har redan använt dem mycket. Rikigt bra kvalité på dem också. 

Av tjejgrejer - 9 augusti 2019 19:26

 

Jag har budat hem dessa fina saker från Tradera. En fin MK-nyckelring och fuktkräm Clinique. Jag är väldigt nöjd med köpen. 

Av tjejgrejer - 8 augusti 2019 17:22

 

Nu funkar bilduppladdningen igen och här har ni en bild på min nya Gucciväska. 


Av tjejgrejer - 8 augusti 2019 17:10

Jag fick ju inte Valentinoväskan så jag köpte en Gucciväska istället. Den är metalliskt turkos, jättefin. Köpte den på Tradera av en försäljare som hade bra omdömen. Jag fick den snabbt hem och blev hänförd av dess skönhet. Den är ju i äkta läder så den kommer att hålla länge. Jag kan inte ladda upp bilder just nu så det får bli en bild från Tradera. 

 

Av tjejgrejer - 8 augusti 2019 07:37

 

Köpte den hos en secondhand affär. Den är i skönt rib jersey tyg. Vacker att se på. Jag har många Odd Molly plagg och det har blivit min kostym att ha på och att trivas i. 

 

Rosett och volanger. 

 

Fin spets nertill. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards