Alla inlägg under december 2022

Av tjejgrejer - 5 december 2022 02:19

Kallt här i natten. 

 

Av tjejgrejer - 4 december 2022 09:39

Rimfrost på marken. Vackert! Rätt kallt ute, tog dunjackan. Gick upp till Ica precis när de öppnade. Tomt i affären. Tog en kaffe och satte mig i cafét. Skönt att vara ensam ett tag. Sen fotade jag de fina blommorna de hade. 

   

Av tjejgrejer - 4 december 2022 06:08

Sov bra inatt. Vi delade på en Hawaipizza igår så jag är fortfarande mätt. Kallt som vanligt här. Idag händer det inget så det blir nog ganska segt men man ska väl inte klaga. 

Av tjejgrejer - 3 december 2022 17:13

Vi sågs hos min plastpappa på em. När vi kom dit så hade redan min morbror kommit. Han var på bra humör och vi snackade. Lite senare kom mina bröder med sina familjer. Vi satt i vardagsrummet och pratade. Man får bra plats i hans lägenhet för den är på 200 kvm. Vi hade det trevligt. Sen gjorde vi smällkarameller och skojade med varandra. Efter det fikade vi länge. Värden hade bakat själv. Sen var det helt plötsligt fotboll på tv och L ville hem. Vi sade farväl till alla och jag gick glad hem. 

Av tjejgrejer - 3 december 2022 10:58

Nu på förmiddagen var det 15 ! grader inne i köket. Suck! Man inbillar mig inte att det är kallt. 

Av tjejgrejer - 3 december 2022 04:31

Vaknade tidigt idag igen men igår gick jag och lade mig 19.30 och somnade nästan direkt så därför vaknade jag tidigt. Igår och i morse så åt jag äpplepaj och naturgodis så jag mår lite kymig nu. Tyckte det var väldigt kallt i köket. Kollade termometern och det stog 17 grader! Lite varmare i stora rummet. Stod vid elementet och värmde mig lite. Mysigt. Livet just nu är ganska innehållslöst. Det lunkar på. 

Av tjejgrejer - 2 december 2022 15:39

När jag varit och handlat mat hos Ica så gick jag till Täppans café igen. Det var mycket folk där. Det gillade jag inte men jag tog en kopp té ändå. Läste magasin. Lite lustigt, de har mest hälsotidningar där det står att man ska sluta äta kakor och dricka kaffe. Just det de säljer. Satt där rätt länge. När jag skulle gå mötte jag ett gäng med killar som inte såg äldre ut än 18 år. De log och en hälsade. Jag trodde faktiskt inte de skulle hälsa på mig så jag sade inget. Han sade Tja! igen och då hälsade jag och tittade ner i marken. 

Av tjejgrejer - 2 december 2022 12:26

Det är första gången jag har handlat hos dem. Jag köpte ett foundationstick från Hourglass. Det var på rea. Jag är så nöjd med färgen på den irl. 

         

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards