Alla inlägg den 7 december 2022

Av tjejgrejer - 7 december 2022 14:27

L är i full fart med tekakorna. De jäste inte så bra tyvärr. Men blev rätt fina i ungen ändå. Här är han i färd med att lägga upp dem på ett galler. Vi åt en macka. De var goda. 

 

Av tjejgrejer - 7 december 2022 12:54

Sov ganska länge idag. Vad skönt, jag behövde det. L väckte mig med en mugg kaffe. Sen åkte vi och handlade. L tar väldigt lång tid på sig när vi handlar. När han ville åka till en till mataffär så orkade jag inte längre och blev arg. Då blev han arg tillbaka och körde hem mig och åkte och handlade själv. Nu är vi vänner igen och L bakar tékakor. Hans bröd brukar vara väldigt gott. Jag bakar inget som ska jäsa. Är värdelös på att vänta på saker. Det enda bröd jag någonsin har gjort är scones. Fast det är ju gott. Det lackar mot jul och jag vet inte rikigt, ska jag våga se fram mot julen? Får inte öppna dörren till köket. Då kanske degen pajar. 

Av tjejgrejer - 7 december 2022 12:47

Ska sluta med en del saker. Inte absolutförbud men ändå. Jag kommer må bättre och spara pengar. 


1. Inte bo på hotell i Stockholm. För dyrt. 

2. Inte skaffa hund. De är jättegulliga men kostar mycket pengar. Sen glor de på en när man äter och man måste ta upp bajs minst fyta ggr om dagen. 

3. Inte dricka sprit. Sparar pengar och jag mår aldrig bättre när jag dricker. 

4. Inte shoppa kläder och smink. Bara köpa det jag behöver. 

5. Inte träffa några "vänner" som inte är mina riktiga vänner. Har blivit utnyttjad för mycket. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards