Alla inlägg den 19 december 2022

Av tjejgrejer - 19 december 2022 16:23

Först var jag hos min tandläkare. Trodde jag skulle ha flera hål för jag har ju ätit mycket godis och slavrat med tandborstningen. Hade bara början till ett hål i min sista visdomstand. Genomled tandstenborttagningen. Sen var jag fri. Gick runt lite på stan. Köpte goda bullar hem. 


L var och besiktade bilen. Han hade inte kommit hem än när jag kom hem. Gick då iväg till närmaste Thairestaurang och tog deras goda Panangrätt som jag ätit flera gånger förut. Lika god nu. 


Sen gick jag iväg till en ögondoktor för jag har haft problem med ena ögat sista veckan. Som tur var, var det inget farligt. De hade såna där droppar i ögonen så jag fick ha på mig solglasögon på hemvägen. 


Hemma skrev vi julkort, bättre sent än aldrig. Nu dricker jag kaffe och ser väldigt suddigt. 


Bilen då?! Jo den var fin tyckte de på besiktningen, Välbehållen för sina 33 000 mil. Men spidelleden måste bytas. Inte helt billigt. Tur det inte var något mer. 


Ursäkta om språket blir konstigt, ser så dåligt nu.

Av tjejgrejer - 19 december 2022 04:31

Det blev inte riktigt julköttbullar. Små vanliga köttbullar som L gjorde.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards