Alla inlägg under december 2022

Av tjejgrejer - 2 december 2022 04:42

Vaknade för en timme sen. Idag är jag på rätt bra humör. Det blir roliga dagar idag och imorgon. Senare idag så L iväg på ett ärende. Då ska jag passa på att gå på café. Det blir trevligt. Därefter ska jag baka äpplepaj. Imorgon är det glöggfest hos en släkting. Dagarna går lite snabbare när man har något att göra. Nu vågar jag inte ha på fläkten fast det är kallt. Elpriserna är så galna högt nu.

Av tjejgrejer - 1 december 2022 13:36

Det småregnade på vägen dit men jag hade på mig regnjacka och stövlar så det gjorde inget. Tog en kaffe i deras café innan jag handlade. Brandkåren åkte förbi och tutade. Gick in i affären och såg så fina, gammaldags sorts rosor. Ville köpa men måste tänka på ekonomin. Sen hade de roliga tomtar och annat fint pynt. Det var bra rea på naturgodiset och jag tog mycket, wow! Kollade länge på smörpriserna, suck. Valde ett av de billigare smören. Fick ändå skäll av L när jag kom hem och han kollade kvittot. Men bakverk blir så mycket godare med smör så jag ångrar inte att jag köpte det. Det ska bli äpplepaj igen. Det var brandlarm längre nere på Kungsgatan där jag gick. Men ingen utvecklad eld när jag gick förbi. 

     

Av tjejgrejer - 1 december 2022 05:55

   

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards