Alla inlägg den 27 december 2020

Av tjejgrejer - 27 december 2020 22:14

Idag gick jag till Ica och köpte naturgodis igen. Det blev två färdigpackade påsar. Den första hade jag inte provat förut. Den heter fem synder och kunde vara godare om man tänker på namnet. Iallafall den minsta kramallen var godast. Riktigt salt och gav lagom tuggmotstånd. Sen var det en rund stor chokladkaramell med mycket rätt gott ganska segt och svårtuggat lakrits. Sen de lite avlånga chokladsakerna. Fattar inte riktigt choklad ihop med lakrits men här passade det ihop faktiskt. Lakristen var hyfsat lättuggat och smakade lite salmiak. De avlånga vita/röda karamellerna var inte så goda. Trist karamellsmak utanpå och ganska svårtuggad lakrits utan någon överraskning. Sen var det ju en godis till men dem åt jag upp tydligen. Även fast de heller inte var så goda, haha!  

 

Sen grabbade jag tag i en storfavorit som jag alltid köper. Kom ihåg! Den är nästan bara på Ica som man får färska frystorkade jordgubbar. Dessa mumsade jag i mig först. 

 



Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards