Alla inlägg den 18 december 2020

Av tjejgrejer - 18 december 2020 12:58

Kommer antagligen vara ensam denna fredag i vintermörkret. Nu gillar jag att vara ensam ibland om jag har valt det själv men erkänner att ibland känner jag mig ensam på kvällen. Då ringer jag någon eller chattar med en kompis på facebook. Ikväll kommer jag sitta med youtube, sociala medier och mitt mobilspel. Gick till Coop och köpte diverse goda saker. Glöggen var det bra pris på. Det stod att det var extrapris på naturgodiset men 145 kr/kg är väl inte billigt direkt. Köpte en bytta iallafall som får stå till imorgon ifall det är något virus på. 

 

För två år sedan flyttade en äldre dam in i detta hyreshus. Kan inte direkt säga att vi är vänner. Men hon är ändå trevlig och vi umgås ibland. Fick denna lilla fina grytlapp av henne för ett år sedan. Har använt den mycket. Tycker det är så roligt att använda prylar som jag fått av kompisar och släktingar. Minns glada stunder när vi umgåtts. 

 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards