Alla inlägg den 5 december 2020

Av tjejgrejer - 5 december 2020 10:04

För ett ta sedan köpte jag en hyacint och en gullig kruka i vitt. Blev nyfiken på blomman när det stog att den skulle bli lila på etiketten. Har aldrig sett en lila hyacint. Blålila då eller!? När blomman började komma upp så såg man färgen. Ni ser ju att det inte är lila, haha! 

 

Sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Det var ett tag sen jag hade hyacinter hemma. Vattnade den inte som man skulle, så blomman torkade, haha! 


Som ni kanske såg så köpte jag ju ett fint fruktfat hos Hemköp. När jag lade ut det på Instagram valde jag ett filter som jag ofta anväder. Det heter Clarendon. Färgerna blir starkare och bilden skarpare. 

 


Har ofta buketter hemma, det är så trevligt och vackert med levande blommor. Här är närbilder på blommor i en bukett jag köpte för ett tag sedan. Rosen i buketten var gul. En färg som jag egentligen inte gillar. Men det kan vara roligt som omväxling att ha någon annan färg än sina favoriter som man alltid väljer annars. 

 

Liljor är väldigt fina. Här är en bild på en utslagen sådan. Iband när jag köper en bukett med knoppar så slår de inte ut. Blomexperten har varit igång igen!! Så nu köper jag bara blommor som börjat slå ut. Så kan de inte stoppa sig själv. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards