Alla inlägg under december 2023

Av tjejgrejer - 3 december 2023 09:24

De är jättesnygga!

Av tjejgrejer - 3 december 2023 09:08

Dagens väder - sol och -7 grader 

Dagens hund - har sett en spetshund 

Dagens rätt - räkmacka 

Dagens mugg - med blommor på. Tomtemuggarna kom bort i en flytt

Dagens promenad - en kort, det är så kallt

Dagens tips - strunta i julstressen, det blir bra ändå 

Dagens munskydd - en byggmask, den skyddar mot det mesta 

Dagens look - collegetröja och svarta jeans 

Dagens julskyltning - de har lyckats med vissa utsmyckningar i centrum 

Dagens foto - utan inspiration 

Dagens konstblomma - guldväxten står sig fint men vet inte hur jag ska damma den....


Av tjejgrejer - 1 december 2023 21:41

Den smakade som Werthers karameller. Var svår att dela. Jolmig smak. Blir inget nytt köp.

Av tjejgrejer - 1 december 2023 21:11

Rätt trist att titta på programmet. Jag kunde bara en enda fråga. L vill att vi ska titta ihop. Han kan alltid flera frågor. 

Av tjejgrejer - 1 december 2023 14:02

Gott med pekannöt paj.

Av tjejgrejer - 1 december 2023 13:42

Vaknade runt 7 och hade sovit nästan hela natten. Finn crisp till frukost, rätt gott. Softade sen vid datorn. Därefter gick jag och köpte sällanköpsvaror. Sånt man glömmer när man köper mjölk. Det blev: stora plastpåsar, tops, basmatiris, ost och toapapper. Hemköp har billigt toapapper. De andra affärerna ska ha det också men det är aldrig framplockat. Sen åkte jag till stan och tog en kaffe på ett mysigt café. Hade ett ärende till Telia. Det är så bra att de har en fungerande kundtjänst. De hjälper till med allt. Handlade sedan lite godis och potatisskruvar till L. När jag kom hem delade vi på en fransk nougat. Den var så hård, hmm inte färsk, haha! 


Till middag blev det rester. Svårt att värma i micron. Det blir så ojämt varmt. L brände sig på tallriken. Vi åt kyckling (Ica basic, brukar vara bra men nu var det nog en gammal höna i den omfrysta påsen!!) jordnötssås och basmatiris. Gott! Kaffe sen igen och datorn som vanligt. Igår tvättade jag flera tvättar. Det går bra för man har lång tid på sig. Det var bara det att jag fick tvångstanker under tiden. Det går att jobba ändå men det är arbetsamt med jobbiga tankar i huvudet. Tillslut var jag färdig och vek och lade in allt i gardroberna. Bytte lakan i sängarna också. L gillar när jag pysslar. Behöver ingen hjälp med påslakanen. Har gjort det sedan jag var barn. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards