Alla inlägg under december 2023

Av tjejgrejer - 8 december 2023 17:42

Har jag tvättat 5 tvättar. Gick och handlade mat. Lunch - köttfärssås & ris. Tog en tupplur på em. Fikade med mazariner. L gillade inte sin så jag fick hans. Snöröjningen dröjde på gården så jag fick lufsa runt i snön. Det gjorde inget, som ni vet vid det här laget så gillar jag snön. 

Av tjejgrejer - 8 december 2023 04:29

Igår snöade det hela dagen och nu är det ett fint snölandskap ute.

Av tjejgrejer - 7 december 2023 05:33

Det är bara 17 grader inne. Burr! Ute -6. Jag är rätt glad nu. Vet inte varför men just nu känns det bra. Kommande aktiviteter: tvätt, olika inköp, mess om min plastpappas mående, sen vara inne pga kylan. 

Av tjejgrejer - 5 december 2023 17:18

Vaknade ganska tidigt och satt vid datorn som vanligt. Sen lade jag mig i sängen igen. Kom upp igen vid 8 ungefär. L har gjort lussebullar som oturligt nog blev torra. Men jag ville inte förstöra L goda humör så jag åt en halv imorse. Åkte iväg till city utan mobilen för att slippa ha stalkern efter mig. Satt på ett cafe men blev rastlös när jag inte kunde skrolla på mobilen även om det är skönt att sitta ifred. Efter 20 min så gick jag till busshållplatsen och stod i solen och väntade in bussen. På vintern värmer inte solen men det är bra att tanka lite ljus. Hemma åt vi rester och sen vilade jag mig lite. Sen fick jag mess om att min plastpappa var på akuten. 

Av tjejgrejer - 5 december 2023 16:53

Min plastpappa hamnade på akuten med misstänkt tarmvred. Jag vet att detta gör jätteont så jag tycker synd om honom. Han har fått smärtstillande och väntar på en till röntgen. 

Av tjejgrejer - 4 december 2023 16:10

Kl 8 imorse var det mörkt ute. Jag duschade och sen åkte L till doktorn. Han köpte god mat på vägen hem. Vi åt Karins lasange förut med trist sallad till. Senare blir det ostkaka. Lade mig och vilade på em och när jag kom upp var det mörkt igen. 

Av tjejgrejer - 3 december 2023 11:18

Fikar i city.

Av tjejgrejer - 3 december 2023 09:29

Kakorna var inte goda men rosetterna var fina på paketen.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards