Alla inlägg den 17 december 2023

Av tjejgrejer - 17 december 2023 19:11

Ok jag vet att det är väldigt många som sett denna film men jag skriver om den iallafall. Den är glad och rolig med allvarliga undertoner. Perfekta Barbie besöker den riktiga världen och det uppkommer flera komiska situationer. Det är bra skådespelare i huvudrollerna. Äkta kärlek och shower. Just sången var inte så bra. De sjunger själva och det är ju modigt men jag önskade att just dessa nummer skulle vara mycket kortare. Filmen är rätt pk, inslagen i ett rosa, glittrigt paket. Jag tycker filmen är rätt bra. Hyfsat sevärd. Kommer ihåg vad glad jag var när jag fick min Barbie när jag var nio år. En icke pk släkting gav mig den och jag fick bara behålla den för att min mamma inte ville göra givaren ledsen. Lekte mycket med min snygga Barbie. 

Av tjejgrejer - 17 december 2023 03:51

Har nu sett Sagan om Karl-Bertil Johanssons julafton. Tänkte först att den filmen har jag ju sett innan så det blir väl inte så intressant. Men denna film var fin att titta på. Alltså jag menar den nya filmen nu. Många nya scener och så fina detaljer som inte finns i originalfilmen. Bra skådespelare. Det var så roligt att se filmen. Satt fängslad till slutet. Kan verlkligen rekommendera denna film. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards