Alla inlägg under maj 2022

Av tjejgrejer - 5 maj 2022 11:16

Igår blev det varmare än jag trodde, så jag gick i Folkparken. Nära Kneippen är det en blomlund med stora buskar. Där var det så vackert och fridfullt att jag glömde mina problem för några minuter. Så värt! 


         

Av tjejgrejer - 4 maj 2022 15:27

Förra veckan var det nedsatt pris på salladsbaren. Det är mycket att välja på men jag fattar inte varför de är så mycket vegobullar och liknande. Kanske handlar studenterna i närheten detta. Tycker det är prisvärt att köpa laxen. De hade gjort om med dressingarna och man fick ta ur stora flaskor. Det var bra för jag tycker aldrig att de små paketen räcker. Men nu tog jag för mycket dressing och det blev kaos i byttan. Mår ändå så bra av att äta sallad. 

 

Av tjejgrejer - 4 maj 2022 10:09

En kompis hade med sig dessa chips. Det var rätt goda, lite söta. 

 

Av tjejgrejer - 4 maj 2022 09:25

Igår gick jag på Drottninggatan och sen hem på norr. Fotade lite. De populära och vackra stora blombollarna har de satt upp igen. En gullig liten affär med korgar utanför i gamla stan. Sen har de öppnat glasscafét vid strömmen. 

     

Av tjejgrejer - 3 maj 2022 08:06

När jag gick promenade i söndags med killen så ville han gå ut på en brygga i strömmen. Där stod en fiskare som gjorde iordning sitt spö. Han ville att min kille skulle filma när han fick upp en fisk. En liten film till TikTok. Vi undrade om han verkligen skulle få upp en fisk direkt men han var självsäker. Filmerna på TikTok får ju inte vara så långa. Killen började filma och fiskaren slängde i betet. Det nappade direkt! Han drog upp en liten mört. Vi skrattade lite av förvåning. 

Av tjejgrejer - 3 maj 2022 07:59

De är skira och i pastellfärger eller vitt. Blir så glad av att se dem. Hopp om att sommaren är på väg. Fåglarna kvittrar glatt och solen skiner. 

   

Av tjejgrejer - 2 maj 2022 09:42

Detta hände. Hade blivit ihop med en kille. Efter någon månad så får jag syn på en bild på en tjej i hans mobil. Ser bilden upp och ned så jag ser inte riktigt vem det är. Blir sur och säger till honom "Vem är det där!?" Han ser förvånad ut och säger "Det är du!" Va!? Han vänder på mobilen och ja, det är faktiskt jag. Han hade tagit bilden när jag inte märkte det. Vad tyckte jag då om mig själv? Jo jag tyckte jag så rätt bra ut men inte 100! Ha ha ha!! 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards