Alla inlägg den 5 augusti 2021

Av tjejgrejer - 5 augusti 2021 14:40

Träffade några trevliga kompisar på ett fint café. Vi hade det roligt ihop och en kompis tyckte att jag gav bra råd till honom. Jag hade inte ätit frukost så jag tog en dubbel ostfralla och vanligt kaffe. Det kostade 70 kr. Lite dyrt!  

Sen vandrade jag ner till Busfrös secondhandaffär. Det är alltid trevligt där. 

   

Kaos på väskhyllan!

 

En del skor blir inte sålda. Man förstår varför, haha! 

 

En till bild på de fina blombollarna på Hospitalgatan. 

 

Fortsatte ner på Drottninggatan. Gjorde ett spontanbesök i en liten gullig affär som heter Thea Coffea. Bilder från deras skyltfönster. 

   

Köpte ett hekto Guteté och fyra dyra lakrikspraliner. 

 

Det var strålande sol ute och så varmt. Jag hade lite för varma kläder på mig men tog mig hem till fots gansks snabbt ändå. Hemma tog jag upp fynden jag gjorde hos Busfrö. Först hittade jag ett par helt nya Lee jeans med lapparna kvar. De kostade bara 150 kr! Provade dem och de satt perfekt på. Fick så snygg rumpa i dem, haha! Händer ju inte så ofta. 

     

Hittade också ett par mörkblå Levisjeans i nyskick. De satt rätt bra på också. Blir snyggt till hösten. Kostade bara 89 kr.

   

Sedan messade en vän och ville träffas. Klädde mig i sommarkläder och gick iväg. Köpte mat till henne på vägen dit. Hon har svårt att få ihop ekonomin denna månad. Hon blev glad för maten. Vi lagade till en del av maten och åt varsin jätteportion. Magen var fyrkantig efteråt. Vi pratade och hade skoj ihop i flera timmar. Tillslut gick jag hem. Nu var det kyligare igen. Blir aldrig klok på det svenska vädret. Rätt långt att gå hem men jag har hysad kondition. Väl hemma såg jag på min stegräknarapp att jag gått 13 800 steg idag. Jag tog upp den lilla blomman som jag fick av min vän. 

 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards