Alla inlägg den 9 augusti 2021

Av tjejgrejer - 9 augusti 2021 14:33

En snygg tjej på en blogg hade sminkat sig så fint. Även om jag aldrig kommer att kunna se ut som henne så ville jag ha samma produkter som hon användt. Särskilt läppstiftet. Hade aldrig köpt ett nude läppstift förut. Tänkte på det i några dagar och sen klickade jag hem det från Bangerhead. Det är ett MAC frost läppstift. Färgen heter pink power. Det kostade 200 kr. Fri frakt och kom snabbt hem i brevlådan. Färgen såg lite trist ut på stiftet men wow vad fint det blev på läpparna! Det skimrade lite och var kallt persikorosa. Passar jättebra till vardags. Det är mycket pigment i, känns skönt på läpparna och luktar inget. 

 

Ni ser hur frissigt mitt hår ser ut. Ändå har jag kammat mig på bilden. Det har hänt något konstigt med håret det senaste året. Har alltid haft spikrakt hår. Nu har jag börjat få lockigt hår! Halva håret nedtill är vissa dagar riktigt lockigt. Fattar inte varför men det är ju lite roligt att ändra frisyr utan att gå på ett dyrt besök hos en frisör. 



Av tjejgrejer - 9 augusti 2021 10:32

Går ofta förbi Strömsparken när jag ska till city. Det är en vacker och rolig park uppdelad på delar. Längst ner har de i år placerat två jättestora stolar. Barnen gillar att klättra upp i dem. 

 

Sen gick jag över till andra delen med vattenfallen. Därifrån har man utsikt mot ett gammalt vackert hus med fina små balkonger. 

 

Sen fotade jag ån. Den är vacker och gullig med alla små fall. 

   

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards