Alla inlägg den 21 januari 2021

Av tjejgrejer - 21 januari 2021 19:16

Imorgon börjar helgen och du som är medlem hos Hemköp kan fynda riktigt billiga varor denna vecka. T ex en bukett tulpaner. Bra gå bort present för 25 kr. 

 

De har Tuckex för 5 kr per paket. Max 5 paket per kund. Har haffat några originalkex innan de tog slut. 

 

Räkor hör ofta helgen till. Här stora räkor från Garant. De har ofta rätt bra mat. Man kan ju testa när det är billigt! 30 kr nu. 

 

Tycker Pringle chips är väldigt goda. Här kan man köpa två originalchips för 23 kr. 


 


Med Frasrost bröd kan man göra goda varma mackor i ugnen med smarriga pålägg på fredagskvällen. Lätt, gott och mättande! 12 kr för ett bröd. 

 


De har många fler erbjudanden. Ta en sväng förbi dem! 



Av tjejgrejer - 21 januari 2021 19:07

Gick in på Stadium idag. De hade en del rea kvar som det var halva priset på. Fyndläge. Lite svårt att hitta något snyggt i rätt storlek. Hittade denna snygga och väldigt sköna t-shirt för 99 kr. Väldigt glad för den. Väl hemma så tog jag på den och den är rätt tunn i tyget. Passar nog bättre till sommaren eller bara hemma. Myser i den nu framför värmefläkten. 

 

Av tjejgrejer - 21 januari 2021 18:13

Var där idag och såg att de hade handsprit med mjukmedel. Köpte en stor pumpflaska. Det var inte helt billigt, 75 kr. Men mina händer har blivit så torra av allt tvättande så det var bra att jag hittade det. Sen fick jag poäng på mitt Ica-kort också. 

 

Tidigare har jag beställt bomullsvantar och värktabletter hos dem. Tog medium i storlek och de passade min rätt långa fingrar perfekt. De flesta kvinnor har nog lite mindre händer än mig så gå ner en storlek. Vantarna var tunna, mjuka och sköna. Bra att de går upp långt på armen. Från Selefa. Finns i S, M och Large. 

 

Värktabletterna jag beställde heter Alvedon Novum och jag har använt dem många gånger. De går rätt snabbt ut i kroppen. Det man lätt glömmer är att de slutar värka snabbare också. De är lite dyrare men bra med "Treo-effekten" om man inte gillar smaken av Treo eller inte kan äta den av olika orsaker. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards