Direktlänk till inlägg 20 mars 2021

Påskris

Av tjejgrejer - 20 mars 2021 13:25

Gillar påsken mest av alla högtider. Det blir ljusare ute. Man hade ledigt i skolan. God mat och fina utsmyckningar överallt. Köpte mitt fjäderris hos Ica rätt billigt. Det stod att det inte var riktiga fjädrar. Bra! Sen hittade jag små passande ägg hos Åhléns och presentsnören som glittrade men inte på bild. Blir glad varje gång jag ser på mitt påskris. Roligt att man kan ha vilka färger man vill nu till påsken och inte bara gult. Till min påsk vankas god mat, tårta och glatt umgänge. Ser fram emot det. 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejgrejer - Söndag 19 maj 20:13


Det är väldigt varmt här inne. Denna temperatur fast vi vädrar och har en fläkt på. Alltså innetemp. ...

Av tjejgrejer - Söndag 19 maj 19:35

Det skulle vara fint väder idag också så vi åkte ut till landet. Via Söderköping och ut på vikbolandet. Det var skönt att sitta i bilen med ac som svalkade. Vi åkte på vackra, vindlade vägar. Tillslut var vi hungriga så vi åt subs med kycklingröra oc...

Av tjejgrejer - Lördag 18 maj 18:01


På Hemköp hade de många blommor. Vi valde denna murgröna. Den är så gullig och passar bra på balkong bordet. ...

Av tjejgrejer - Lördag 18 maj 14:19

Cumulusmoln på himlen. Hett på balkongen. Dricker läsk. Ätit kall rökt skinka, potatissallad och sallad. Var i parken lite. Folk låg och solade. Jag fotade blommiga träd. Satt och kollade fåglar.  ...

Av tjejgrejer - Lördag 18 maj 08:24

Förra morgonen gick jag igenom en säck i förrådet. Hittade många bra sommarkläder. Mest överdelar. Behöver köpa en neutral knälång nederdel. Hittade breda, ganska korta t-shirts, fina klänningar i sommarfärger, en kort vit kjol, ett vitt linne och et...

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards