Alla inlägg den 3 mars 2021

Av tjejgrejer - 3 mars 2021 15:56

För några månader sedan öppnade Eko en stor affär här i Norrköping. Den ligger på Ingelsta utanför stan. Besökte den för några dagar sedan. Den var större än vad jag trodde. Det var väldigt bra priser på vissa saker. 10- pack tulpaner för 30 kr. Fyra standard krukväxter för 100 kr. Många olika att välja på. Köpte städservetter. 

 

Kom till badrumsavdelningen och kollade efter ett duschmunstycke. Det fanns flera att välja på. Efter ett tag föll valet på en rätt stor handdusch som man kunde välja tre lägen för strålen. Den kostade 95 kr med slang också, billigt! 

 

Duschmunstycket var jättebra! Den gav mjuka strålar och mycket vatten på högsta läget. Förut hade jag en dusch med väldigt hårda strålar. Nu längtar jag till att få duscha! Tänk vad enkelt det var att ändra på det där. Sen hittade vi sköna, mjuka kuddar för 40 kr styck. Vi handlade ju såklart godis också. Det blev stora påsar för det kostade bara 5 kr hektot. Det var många fina sorter, färskt godis och mycket inslaget i papper. Flera jag pratat med gillar inte affären så mycket men jag tycker den var rolig. Folk tycker den är lite för dyr. De säljer en del märkessaker t ex Polo Ralph Lauren. Det kan ju inte bli hur billigt som helst. Då tjänar ju inte affären något. Det enda jag tyckte var fel var att det inte fanns någon genväg till kassorna. Man kanske inte orkar gå runt i hela affären. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards