Alla inlägg den 18 mars 2021

Av tjejgrejer - 18 mars 2021 19:30

Köpte två produkter från Biotherm hos Kicks och fick ett bonusbaket med fem mindre lyxiga krämer. Jag ska beställa från samma märke flera gånger. Då får man ju produkter som passar ihop. Annars brukar jag blanda vilt och det finns en tjusning med det också. Nu ikväll så duschade jag med citrus mjölktvålen från detta märke. Sen smörjde jag in mig med lotion, också med citrusdoft. Det luktar så fräscht! Sen öppnade jag bonusboxen och blev glad när jag såg att det var flera burkar än jag trodde. Valde att smörja in ansiktet med Life Plankton krämen. Hoppas den ger fukt till de torra partierna på min blandhy. Lyssnar till bra låtar på Youtube nu medans krämerna torkar in. 

 









Av tjejgrejer - 18 mars 2021 17:11

I tisdags skulle jag få Astra Zeneca vaccinet. Men sjuksköterskan ställde in i sista minuten efter rikslarmet om att det kunde ge biverkningar. Nu idag så fick jag Pfizer vaccinet istället. Jag är glad för det. Känns mycket tryggare och har läst att det ger ett bättre skydd också. Fick sprutan för fem timmar sedan och än har jag inte kännt något obehag.  

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards