Alla inlägg den 23 maj 2020

Av tjejgrejer - 23 maj 2020 16:26

Gick i regnet och hämtade ut ett paket från Nelly. Har beställt tre fina klänningar. Är så nöjd med dem. Fick en del rabatt på varje klänning. Jag gillade dem lika mycket fast på olika sätt. 

   

Somriga färger! 

 

Älskar färgen och blommorna på denna klänning. Kommer nog att använda bh under. Den kommer från NLY EVE. Just den linjen har många fina klänningar. 

 

En lätt och luftig klänning som ser lite tråkigare ut på bild än irl. Den döljer lagom mycket och jag kommer nog att använda den mycket i sommar. Praktiskt med blommigt. Kommer också från NLY EVE. 

 

Sen en långklänning från märket True Decadence, festligt namn! Har spanat in detta märke länge och äntligen slog jag till på denna fina klänning. Den går till golvet med volanger hela vägen. Jag går nästan aldrig i långklänning men det kändes bra och såg fint ut. Gillar den lite dova, rosa färgen. 



Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards