Alla inlägg den 17 maj 2020

Av tjejgrejer - 17 maj 2020 19:44

Blev så sugen på en kycklingpizza efter att ha sett Andreas bild på en sån pizza. Gick till närmaste pizzeria och beställde en sån pizza med piripirisås. Han snålade inte på såsen, vad bra! När jag skulle få pizzan så sade pizzabagaren att jag inte skulle äta pizza så ofta! "Då får man stor mage." Ja vet, sade jag och log. Han var vältränad och klappade sig själv på sin platta mage. Jag skämdes en del. Som tur var, var vi ensamma i lokalen så ingen kunde flina åt mig. Väl hemma så mumsade jag i mig halva pizzan. Den smakade väldigt gott. 

 


Av tjejgrejer - 17 maj 2020 18:11

Nu har jag varit och bytt grejor igen. Hade med mig två fina saker och tog tre stycken själv. Jag blev jätteglad när jag fann ett par Nikeskor i bra skick i min storlek. Haffade dem direkt. 

   

Snygga, va!? Haha! Sen hittade jag ett par snygga gråa byxor som såg små ut. Efter provning så tog jag dem också. Resår i midjan, därför kom jag i dem. En tjej som var där började och styla mig. Tja, det behöver jag inte direkt! Hon ville jag skulle ta en grå nopprig tröja till byxorna. Jag tackade bestämt nej. Hon institerade på tröjan. Jag tackade trevligt men bestämt nej igen. Sen hittade jag en vanlig blå T-shirt som jag kan ha till vardags. Inte skönaste tröjan jag har men den är i bra storlek. 

   

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards