Alla inlägg den 10 maj 2020

Av tjejgrejer - 10 maj 2020 13:26

Ni ser på bilden nedan att det ligger en stor plastpåse på golvet. Jo ja har börjat rensa. Upp med allt som ligger löst och skräpar. Tvättar, lägger in i skåp, skänker bort en del saker och köper en del nytt. Faktiskt roligt att kolla inredningssidor, jag gör aldrig det annars. Med rätt små medel kan man förändra sitt hem så det blir trevligare. Jag vill få det mera lättstädat och lite snyggare. En 70-talsbyrå som jag är trött på ska jag skaffa ett grått tyg att lägga över. Sen ska en en annan möbel i rummet få en grå pläd över sig. De vita gardinerna låter jag vara kvar. Har tänkt att minimera prydnadssakerna och lägga nästan allt i förvaringslådor så det blir lättare att damma. Sen ska jag oftare köpa hem snittblommor. Det finns billig inredning hos Ullared om man vill förändra hemma. Nu har jag tagit en paus i allt rensande. Fast det har varit roligare än jag trott, för jag har sett hur fint det blev snabbt. Inser att jag måste rensa lite varje vecka om jag ska fortsätta att ha det fint. 

Av tjejgrejer - 10 maj 2020 13:02

Tycker att de här snäckfåtöljerna är så vackra. De finns hos Newport och hos Trendrum. Billigast hos Trendrum. De ser ut som väntfåtöljer till en biosalong på 50-talet. Min fåtölj är ljusblå och har guldben. Det tog ungefär 1,5 vecka innan ett stort paket kom hem till mig. Den är i fin kvalté. Tänker inte sitta och äta något i den. Fin inredningsmöbel. Den kostade 3800 kr om ni känner att ni vill ha en likadan. Tyget är väldigt mjukt i något sammet. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards