Alla inlägg under juli 2020

Av tjejgrejer - 11 juli 2020 12:36

Denna tårta åt vi på midsommardagen. Den var jättegod med stora och söta jordgubbar på. 

 

Av tjejgrejer - 10 juli 2020 14:57

Denna vita vackra klänning från Goddiva är på rea just nu. Kostar 299 kr. 

 

En aprikos klänning från Chiara Forthi som kostar 149 kr. Endast stl 40 kvar. 

 

Sen en gul enkel klänning från Only. Den kostar bara 132 kr och finns kvar i stl L. 

 

En dunkel blå prickig klänning från Moments. Den kostar 399 kr nu. 

 

En vit klänning från YAS som passar både till fest och vardags. Kostar 425 kr. 

 


Av tjejgrejer - 10 juli 2020 08:38

Nu har jag bytt från min iphone till denna Samsungmobil. Det är mycket att fixa med luren men långsamt klarnar det. Det finns en hemknapp precis som på iphonen. Tur det. 

 

Av tjejgrejer - 8 juli 2020 11:28

Köpte dessa fina sandaler hos Wish. De kostade ca 150 kr, billigt! Nu är det så bra, för PostNord har skippat avgiften för Kinapaket. 

 

Av tjejgrejer - 7 juli 2020 14:18

Har kollat in deras rea. Hittade ett par pumabyxor som jag redan hade överdelen till så jag slog till på dem. Sen har jag fått ett tips från en granne om bra strumpor från SOC. Hon sade att de sitter bra på foten och inte åker ner i skon när man går. Kan intyga att det faktiskt stämmer. Ska köpa flera sockor från SOC. 

   

Av tjejgrejer - 7 juli 2020 02:50

Har köpt en Jeans Versace väska. Gillar färgen mycket. Lagom stor nu att ha till en sommarklänning. 

 

Av tjejgrejer - 6 juli 2020 13:28

Hittade ett set med träningskläder i nyckick hos Tradera. Jag vann det rätt billigt. Vad bra! Nu har jag ett komplett träningsset. Har inte gått och tränat för Corona kom ivägen. Men har bekanta som tränar på gym och de sade att det går bra ändå. Först ut på bild en Adidastopp. 

 


Sen ett par tights från ett märke jag inte känner igen. 

 

En kortärmad topp från Röhnisch. 

   

Ett par Pumabyxor. 

 

Med i setet var ett par korta tights också men de blev suddiga på bild. De här kläderna kan jag ha både nu på sommaren och på vintern. 


Av tjejgrejer - 5 juli 2020 15:15

På Hemköp hade de denna färdiga sallad. Tycker att det var för lite kyckling och alldeles för mycket linser/matvete. Dressingen var god, ättiksbaserad. Moset med svarta kryddor på smakade ost men var inte så gott. Det hade varit bättre om halva salladen varit vanlig grönsallad. Orkade inte äta upp linserna, de mättar ju mycket. Salladen var rätt god men jag kommer inte att köpa den igen. Det är vitlök i rätten. 

   

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards