Alla inlägg den 14 juli 2020

Av tjejgrejer - 14 juli 2020 13:39

Igår var det fest i parken med två vänner. Vi drack cider och öl och hade det roligt redan kl 11.00 på dagen. En del höjde på ögonbrynet, för mina vänner var rätt högljudda men vi struntade i det. Vi lyssnade på musik. Det är roligt att upptäcka ny musik som andra gillar. 


En kompis lånade 100 kr igår. Sen har han försökt låna till cigg två gånger men jag sade nej. Gillar inte när någon snyltar på mig. Han betalar sällan tillbaka. 


Idag var jag på gymmet. Det var rätt tråkigt faktiskt. Men det var bra att det inte var så många där. Tränade först benen sen armarna och sist magen. Jag har en svag länk. Det är överarmarna. Är spinkig och klen där. I en maskin kunde jag inte röra armarna alls, fast den var inställd på lättaste vikten. Jag smög vidare till en annan maskin. Jag började svettas. Är väldigt otränad men smal iallafall nu efter bantningen. Jag har hyfsad kondis f ö för jag tar ju ofta långa promenader. 


En av mina bröder ska flytta hit från Stockholm. Han vill komma närmare släkten här. Själv hade jag aldrig flyttat från Stockholm. Det händer mycket roligt där. 



Av tjejgrejer - 14 juli 2020 13:26

Köpte denna stora shoppingväska från en Kinasajt. Fin med stor logga. Två fel med den: de hade vikt ihop väskan så det var en rand mitt på ena sidan och axelremmen saknades. Men jag ångrar inte köpet. 

 

Under var det fullt med små loggor. 

 

Av tjejgrejer - 14 juli 2020 13:10

Var inne i deras stora butik. Fyndade ett vårdande shampoo från Matrix och ett helande balsam som man skulle ta lite av och lämna kvar i håret - röda flaskan. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards