Alla inlägg den 1 juli 2020

Av tjejgrejer - 1 juli 2020 07:57

Budar som en galning på Tradera och alla andra också tyvärr, haha! Så blir det när folk är lediga. Jag vinner ganska många auktioner ändå. Som denna vackra Odd Molly klänning med många pärldekorationer. Ok jag gillar inte färgerna riktigt på den men den är, som alla Odd Mollys kläder, väldigt arbetad. Kostade bara 300 kr, ingen annan budade som tur var. Frakt tillkommer på 44 kr. 

 

Av tjejgrejer - 1 juli 2020 07:46

Uppdateringarna har slutat att gälla för min iphone. Har haft den i fyra år och varit rätt nöjd. Sjukt att man inte kan ha grejor så länge utan att köpa nytt. Det är inget fel på mobilen, har varit rädd om den också. Så därför ska jag ha den kvar som reservmobil. Ni vet, en sån som man kan ringa sin huvudmobil när den kommit bort, haha! Nu slog jag till på ett erbjudande hos Halebop ang en Samsung. Har velat ha en android länge. Visst iphone är fina mobiler men väldigt ologiska. Kommer inte ihåg vad det var för modell som jag beställde, haha! Erbjudandet gick ut igår så jag kan inte tipsa om det heller. Är helt i gasen för min nya mobil men det blir nog ganska jobbigt att få igång den. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards