Alla inlägg under juli 2020

Av tjejgrejer - 23 juli 2020 06:26

Den är från Love Triangle. Ett märke som jag gillar mycket. Från Nellys rea. Det var 70% på den så den var billig. Väl hemma så upptäckte jag att den var väldigt svår att få på. Till sist krånglade jag i den. Den var väldigt fin på men lite för stor upptill. Det löser jag nog med en pushup-bh. Jag glömde att ta foton när jag hade den på så det blir bilder från Nelly. Rean är över nu men den finns fortfrande kvar till priset 233 kr, vilket är ett fynd. 

   

Av tjejgrejer - 18 juli 2020 13:29

Jag brukar inte gilla sorbetglass annars. Men nu när jag har bantat så köpte jag en sådan från SIA. Jag blev förvånad, den var riktigt god. Inte så isig. Väldigt god smak av hallon. Fräsch. Passar så bra nu när det är varmt. 

 

Av tjejgrejer - 18 juli 2020 13:25

Svart är ju ingen hit i solen men denna tröja som jag köpte second hand är väldigt skön på. Kvalité och snygg logga. 

 

Av tjejgrejer - 17 juli 2020 17:52

Veckans säsongsbukett. Kostade 99 kr. Två vackra rosor som luktade gott. Nejlikor, lite ytfyllnadsblommor och grönt. Vacker bukett. 

 

Av tjejgrejer - 17 juli 2020 17:35

Vi besökte stans Örtagård. Här odlar de mycket kryddväxter i små rutor. Många användes till läkande av besvär förr i tiden. Min vän poserar glatt vid tobaksplantan som han dyrkar. 

 

Det var skönt väder idag. 27 grader och soligt. Det fanns en bänk vid vattnet och därfrån fotade jag fint tecknade änder. Sen flög en häger upp från trädet i bakgrunden. Fint! 

 

Visserligen tycker jag det är roligt att fota blommor men det blir lite enahanda och banalt tillslut. Så jag fotade ett fint blad istället. 

 

Igår satt jag i en stadspark med några kompisar. Vi hade det trevligt och roligt. Han på bild ovanför sade att han aldrig hade mått så bra som nu. Det var roligt att höra. 

Av tjejgrejer - 16 juli 2020 15:03

Först ut till bedömning är Eldorados kolsyrat vatten. Det är mycet bubblor i men smaken är medium god. Citronsmaken kommer inte fram. Jag försökte verkligen gilla detta vatten men lyckades inte. Priset är bra. Finns hos Coop bl a. 

 

Sen till en gammal klassiker. Ramlösa Citrus. Den smakar riktigt gott. Mycket bubbel med frisk smak av citron. Det här är den självklara vinnaren! Jag betalar gärna lite extra för att få detta goda vatten. Finns hos Ica bl a. 



Av tjejgrejer - 16 juli 2020 06:57

Nu har de 40 % på rätt många saker från nya kolletionen. Uppge SS40 vid chekout.

Av tjejgrejer - 15 juli 2020 18:10

Vann den på Tradera för 150 kr! Galet billigt för en äkta plånbok från MJ. Konstigt att ingen annan budade. Ja ibland har man tur. Gillar inte riktigt väskorna från detta märke men denna plånka var ju snygg. 

   

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards