Alla inlägg den 10 december 2019

Av tjejgrejer - 10 december 2019 22:15

 

I sånt där plastigt, glansigt papper. Det är ju snyggt men väldigt svårt att klippa och när man river så blir det en ojämn kant. Nästa gång jag köper presentpapper så ska det vara papper, heh! Fast glansiga presentsnören är ju en hit och får varje paket att se lyxigare ut. Mamma och jag var på Flying Tiger. Där hade de många presentpåsar, papper och rosetter till billigt pris. Det på bilden är köpt på Hemköp. 

Av tjejgrejer - 10 december 2019 22:02

Rätt ovanligt för mig, att ha varit hos doktorn. Jag går inte dit i onödan. Nu har jag haft problem med hörseln i två år. Trodde det var vaxpropp i båda öronen. Mycket riktigt, det var det. Tur ändå att det var en doktor som tittade i mina öron. Jag hade en infektion i ena hörselgången. Doktorn spolade rent öronen och jag fick ta ut örondroppar och revaxör. Så otroligt skönt att höra igen!! Man blir ju handikappad av att inte riktigt höra vad folk säger. Ska nog spola öronen oftare på vårdcentralen. Kan inte göra det hemma på lika bra sätt. 

Av tjejgrejer - 10 december 2019 07:36

Har handlat på Hemköp i hela mitt liv. Det bästa med denna affär är delin. De kryddar bra och har härliga smaker. Där jag bor har de stora kycklingspett billigt. Sen tar jag också rätt ofta sallad för de har goda dressingar. De är inte så dyra i delin. Så pröva någonting från delin om du inte gjort det förrut! 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards