Alla inlägg den 1 december 2019

Av tjejgrejer - 1 december 2019 14:25

 

Jag älskar ju Odd Molly kläder men de är ju så dyra. Så det blir fynd från Tradera istället. Har man tur så är de i bra skick. Här en av klassikerna i en färg jag faktiskt inte hade förrut, haha!

 

Rib jersey tröjorna är så sköna. Har nog åtta stycken i olika färger. Här en rosa. 

 

Tryck och text på ärmen. 

 

Här en topp i en modell jag inte haft förrut. Tyckte den var lite menlös men fick den billigt. Jag kommer nog använda den mycket ändå. Menlösa plagg går ju att kombinera lätt med resten av garderoben. Eller ha ett folkloresmycke til. 

Av tjejgrejer - 1 december 2019 14:14

 

De ser goda ut men fyllningen var inte så god. Jag tvingade i mig halva kakan sen slängde jag resten. Blev mätt ändå. 

Av tjejgrejer - 1 december 2019 05:09

 

Ica brukar ha en reakorg bort vid kaffet med väldigt bra varor. Det är så roligt att fynda där. Igår hade det vackra buketter för 25 kr. Det är ju dyrt att köpa snittblommor annars så jag köper den sällan tyvärr. De här rosorna var så vackra. Nu är jag inte florist så jag blir lite förvirrad när man ska ha dem i vatten. Jo jag tar en vass kniv och skär av dem där nere. Vet inte om det ska vara varmt eller kallt vatten till rosor. Hur gör man med blandbuketter då? Får väl googla! Just rosor har jag svårt att ha fina i fler dagar än 2-3. Sen har jag börjat att klippa bort de blommor som spretar ut eller hänger. Dem sätter jag in ett litet kristallglas. Det blir väldit gulligt! 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards