Alla inlägg den 9 november 2021

Av tjejgrejer - 9 november 2021 18:35

Skulle fika med en kompis och drog ner till city. Det regnade men jag hann precis med 2:an spårvagn. Gick runt lite i affärer innan det var dags för fikat. Fina julgranar. 

   

Sen gick jag och fick ut en gratis liten mascara för att jag följde dem på instagram. Målade på den på damrummet och fotade. Nu syns den knappt inte på bilden. Yves Rocher. 

 

Nu till ett julklappstips! Det är ett fint fat i guld som ser ut som ett löv. Kostar bara 199 kr men ser mycket dyrare ut! Det finns hos Cervera. 

 

De har också flera väldigt vackra saker i denna affär, fast de kostar mera då. 

   

Såg dessa jättekarameller inne hos Åhléns. De har också Rituals kalender som verkar vara väldigt prisvärd. 

 

 

Det drog ihop sig till fikat och jag gick till Vetekornert café. Vi hade det väldigt trevligt och satt där länge. De är mysig miljö där. 

 

Av tjejgrejer - 9 november 2021 10:34

Förra veckan var jag på Systemet och köpte glögg bl a. Det blev en klassiker. Blossas vinglögg. Den smakar alltid så gott. 



 

Av tjejgrejer - 9 november 2021 10:03

Ibland känns det som om man plågas och plågas. Sen tillslut så dör man. När någon frågar mig om hur jag mår så säger jag att det är "jämna plågor!" 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards