Alla inlägg den 7 november 2021

Av tjejgrejer - 7 november 2021 07:57

Mitt MAC läppstift som jag köpte i somras har jag använt så mycket. Tycker det är en perfekt nudefärg på det. Det är lite rosa och skimrar lagom. Ett perfekt vardagsläppstift. 


 

Bilden är från Cocopanda och det kostar 190 kr där. 


Av tjejgrejer - 7 november 2021 07:11

Här har vi gjort äpplepajer. Mums, med vaniljsås. Min man gjorde första. Det blev lite torrt smultäcke. Sen skulle jag göra en bättre. Har bakat så många äpplepajer så tänkte att det här går vägen. Men min paj fick lika torrt täcke, haha! Ja, ja pajerna blev goda i alla fall. 


En kompis svarade inte på mina mess. Sen skrev hon att det bodde drakar hemma hos mig. Tänkte mycket på det där. Slog upp det på internet. Det stod att drakar i biblisk betydelse betydde ondska och djävulen. Jag messade till min kompis och vi började tjafsa. Nu tror jag att vi är vänner igen. Det är lite konstigt när man själv inte är inne i den där världen med kristaller, ufon, andar och allt sånt. Visst, jag är öppen för intryck men står ändå med fötterna på jorden. Kommer ihåg en flummig kille jag dejtade. Jag ville gå en promenad. Han sade att han inte ville för månen stod i fel fas! Jag kollade ut genom fönstret efter månen och fattade ingenting. 


Det var jättelänge sedan jag bodde i en varm lägenhet. Mina tre sista bostäder har varit så kalla på vinterhalvåret. När det är varmt ute så är det rätt kallt inne. Nu är det ju november så jag tycker att de kan brassa på lite på elementen men icke. Min man fryser så otroligt om fötterna. Sen drar det ju el om man ska ha fläktarna på hela tiden. 


Min man säger att jag äter hela tiden. Hmmm, det är sant. Jag småäter mellan måltiderna. Inte bra för tänderna och i slutet av dagen så får jag lätt ont i magen, suck. Ofta äter jag när jag är stressad eller ledsen. Men jag kan lika gärna äta när jag är glad, för att fira. Svårt att ändra på gamla vanor. Nu blir jag inte tjock eller så. Har lite fett på magen. Konstigt, jag borde se ut som en boll. 





Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards