Alla inlägg den 6 oktober 2021

Av tjejgrejer - 6 oktober 2021 16:57

Jag brukar boka hotell på Booking för det blir billigare än att bara trava in på hotellet. Man får vara beredd på att hotellet tar en depsitionavgift på rummet på några hundra kronor. Alla gör inte det men ändå. En del fina hotell har ungefär samma pris på ett rum som flera billigare hotell så där kan man göra fynd. Om man gillar att äta mycket på morgonen så ta ett rum där det ingår frukost. Man hittar mycket info om hotellet på Booking.


Nyligen var jag i Linköping och där finns ett hotell som är bra fast det är inte så dyrt. Det är ett Clarion hotell och ligger på Hantverkargatan nära Stortorget. Det är ett stort hotell. Det finns inte på Booking men ett enkelrum kostar ungefär 850 kr. Man får ett stort rum men bra och rätt stort badrum. Det finns rum med badkar också. Sängen var stor och skön att sova i. 

   

Det var golvvärme i badrummet, skönt. 

Två saker var inte så bra. Den lilla mjölken till kaffet var gammal. Sen gillar jag personligen inte Ritualstvålen "Happay Budda" som var i badrummet. 

 

Det var tyst på hotellet så det gick bra att sova. Personalen var trevlig och glad. På morgonen gick jag ner till frukosten och det var mycket att välja på. Både varm och kall mat. Det mesta smakade gott så jag blev riktigt mätt. Frukost vardagar mellan 06.30 - 09.30 Hotellet finns inte på någon hotellkarta heller men det existerar! 


Av tjejgrejer - 6 oktober 2021 06:04

Har bott hos en vän sen kom min man upp till mig så nu är jag hemma. Igår träffade jag mamma och vi kollade en utställning med babytäcken som en förening ger till sjukhuset sen. Många fina täcken. 

   

Sen fikade jag på caféet hemma hos mig, Sockerbagaren. De har jättegoda bullar. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards