Alla inlägg den 14 oktober 2021

Av tjejgrejer - 14 oktober 2021 18:29

Det finns sådant som är naturligt att det är hemligt. Vad man gör i sovrummet och badrummet. Ens journal. De som spridit de elaka rykterna om mig tyckte det var sååå roligt när jag blev förklarad sinnessjuk. Då skulle ju ingen av mina närstående tro mig. Det gör de inte heller alls, tyvärr. De tror stenhårt vad doktorn har sagt. Alltså är ryktena hemliga för mina nära vänner och släktingar. ALLA andra vet. Tystnadskultur råder. Alla bara väntar på att jag ska bli mördad. Att det hemliga är dåligt i detta fall är att det är falska rykten och förtal. 


Även andra dåliga och hemska saker har varit hemligt. Diktaturer. Expriment och utnyttjande av fängelsefångar och psykiskt sjuka för inte så länge sedan i Sverige. Spioneri. Ja listan kan göras lång på saker som varit och är hemliga och väldigt dåliga.     

Av tjejgrejer - 14 oktober 2021 08:56

Tipsade min man om billiga och bra pizzor hos F13 som ligger i Eneby. Vi åkte dit. Mellanösterfolk såklart som hade pizzerian. Ena pizzabagarne stirrade argt på mig, den andra låtsades som ingeting och tog emot våran beställning. Vi beställde en ny spezial pizza som hette Leo. Den till vänster på bilden. Den var jättegod. Kan rekommendera denna pizzera. Det tog en kvart att få pizzorna och det är lätt att parkera utanför. Sen en väldigt bra sak till. Vanliga pizzorna kostar bara 59 kr inkl dryck och sallad. Leo kostade 90 kr. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards