Alla inlägg under mars 2020

Av tjejgrejer - 30 mars 2020 12:10

Vi slog till på den där gruppen hos Baushaus. Vi provsatt den i butiken och den var bekväm. Sen åkte vi hem och beställde den på nätet. Man får ju både soffa, bord och två stora sittpallar. Ser fram emot att få hem den. Det setet vi köpte var tusen kr billigare än det samma i svart. Passa på att fynda nu, det finns bara några kvar i lager. 

Av tjejgrejer - 29 mars 2020 07:42

Märkesbutiken har 25% på nästan allt. Tre märken är undantag. Passa på att fynda! 

Av tjejgrejer - 28 mars 2020 19:03

Denna hårmask var bra. Den är lätt att ha i håret. Jag lät den värka i några minuter. Sen när håret hade torkat var det lättkammat. Det blev inte så elektriskt. Mjukt hår och luktade rätt gott. 

 

Den finns bl a hos Ö&B. 



Av tjejgrejer - 27 mars 2020 16:33

Jag har surfat runt som en galning efter vettiga loungmöbler till våran uteplast. Nu är det ju med såna här möbler att ju skönare soffor ju mer kostar de. Men nu har jag hittat en soffa som har hysat tjocka dynor och ändå inte kostar jättemycket. Hela setet finns hos Bauhaus och kostar 3995 kr. Vi har tänkt att åka dit och prova soffan innan vi slår till på den. Hoppas den är bra! 

 

Av tjejgrejer - 25 mars 2020 13:51

Denna paj är ju god. Det är rätt stora kycklingbitar i och den smakar kryddigt av paprika och lite chili. Jag brukade köpa plocksallad innan corona dök upp så nu får man köpa annat istället. På Coop var det utplockat bland färdigrätterna. Nu har jag ätit denna paj tre gånger och inte tröttnat. 

 

Av tjejgrejer - 24 mars 2020 12:37

Zalando har ju väldigt stort utbud och när min man ville ha träningskläder så surfade in på deras sajt. Det är roligt att kolla in sortimentet. Köpte ett Nike set till min man. Ca 700 kr för jacka och byxor. Bra pris tycker jag. Sen köpte jag en klänning till mig. Den är i bomullspets och är en fin blå färg. Nike setet packar jag inte upp, för det ska jag ge min man i present. 

 

Den satt rätt bra på. Beställde stl 42. Men ska jag ha den på någon fest så kommer jag nog att använda shapingunderkläder.

   

Vacker spets. Klänningen är från Love Triangle och var nedsatt till ca 550 kr. Det fanns flera väldigt fina klänningar från detta märke hos Zalando, så kolla in dem! 

 

Vackert fall nedtill på klänningen. 


Av tjejgrejer - 23 mars 2020 20:59

Forsätter att shoppa men inte riktigt som vanligt. Unviker stora köpcenter nu. Man måste ju handla mat men annat beställer jag över nätet. Var inne i en lokal jeansbutik. Var ensam i affären så ingen virusoro och jag fick bra service av hon som ägde buiken. Vad tjock jag blivit. Jag kom inte i ett par snygga slimmade jeans men det bäst nästa satt bra på. De är från Wrangler och jag ska ha dem som vardagsbyxor. Det var rea och jag fick 300 kr rabatt på dem. 

 

   

Sen har jag fyndat på Tradera igen. Hittade två fina CK tröjor i bra skick. Fick dem till bra pris och idag kom de hem till mig. Tyckte de så lite små i modellen men de passade bra på. Jag är lite mindre upptill i kroppen. Är en såndär päronkvinna. Nöjd med det snygga tröjorna. Loggan är i skinande sammet. Kan det bli snyggare?! Haha! 

   

 


Av tjejgrejer - 23 mars 2020 20:57

Kom ihåg att ha riktigt varmt vatten när ni tvättar händerna. Annars dör inte viruset. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards