Alla inlägg under mars 2020

Av tjejgrejer - 22 mars 2020 14:14

Denna helg har de vårrea på mycket. Orkade inte gå igenom hela rean! De har många märken och även billigare kläder. Tory Burch var det mellan 20 till 50 % på. Fina skor och väskor. Fyndade ett par klassiskt beiga skor med guldloggan på till 50 % rabatt. Det mesta på rean är till 20 % men man kan fynda en del upp till 50 %. Köpte också en fin, vit vårklänning från Malina till 50 %. Det gick inte att ladda ner några bilder från Boozt. 

Av tjejgrejer - 20 mars 2020 05:12

På denna sajt har jag hittat fina saker till våren. 

 

Marc Jacobs The Softshot bag. Nu till priset 3830 kr. 

 

Stilren beige sko. Lola Cruz 1681 kr. 

 

Väldig snygg väska tycker jag som är märkesgalen, från Tory Burch. Matchar skorna ovanför. 3548 kr. 

 

Pliserat är ju fortfande inne och denna fina kjol finns till ett bra pris, 299 kr. Från Chelsea. 

 

Dyrare men ändå till 50 % är denna klänning från Isabel Marant. Nu kostar den 2218 kr. 

 

Lite färg i Missoni inspo mönster från Ilse Jacobsen till priset av 799 kr. Blusen är i skön kvalité. 

 

En kofta nudefärg från Rosemunde för 1343 kr. 

 

Denna sko liknar ju den över men denna är ju såå snygg så jag tar med en ändå. Den är från March23 och kostar 1443 kr. Matchar ju faktiskt den blå toppen ovanför. 

 

Chunky heels är ju väldigt populärt. Här är ett par från Puma. De är nedsatta 35 % och kostar nu 1163 kr. 



Av tjejgrejer - 15 mars 2020 16:15

Är en kaffeälskare av stora mått. Sen Ebonykaffet försvann så har jag druckit Gevalias mellanrost kaffe. Det är det godaste kaffet nu. Lagom starkt men god arom. 


 

Av tjejgrejer - 13 mars 2020 06:23

Ok många känner ju till Yes diskmedel men ni som inte provad det, pröva!! Det är jättebra och löser upp fett lätt. Drygt, en flaska räcker väldigt länge. 



 

Bild från Coop. 


Av tjejgrejer - 13 mars 2020 05:42

Var var på en tur till Danmark. I Helsingör så gick vi in på ett kondis. Köpte en wienerkrans och en "mazarintårta" som den hette. Kransen var jättegod, som bara dansk bröd kan smaka. Tårtan var hyfsat god. Det var mäktigt,så vi åt av det i flera dagar. Ni ser ju på påsen vilket kondis vi var på. Tips om ni åker över till Helsingör. 

 

Av tjejgrejer - 10 mars 2020 13:21

Vann en auktion och surfade in på deras sajt. De har många fina kläder till salu. 

 

Hittade en Gantmössa i nyskick hos en bloggares shop för 200 kr. 

 

Vann en Polo Jeans tröja billigt. Fast den stod XL i storleken så var den som en S. Skvallrar om att den är oäkta. Nu var den så billig så jag bryr mig inte. Kanske är den bara tvättad på för hög tempatur. Budar ofta hem skrynkliga plagg för dem brukar ingen annan buda på. 


Av tjejgrejer - 9 mars 2020 17:07

På Tradera hittade jag denna tröja väldigt billigt. Barcelona är en stad som jag gillar mycket fast jag aldrig varit där. Kanske någon gång i framtiden. 

     

Av tjejgrejer - 7 mars 2020 14:52

Mina stövlar från New Yorker som ser ut som UGG-stövlar är jättebra. De är varma och sköna på. Nackdelarna är att de inte tål regn, suger åt sig mycket vatten och har platt sula. Men jag gillar dem så mycket så jag köper alltid nya vartannat år. Stövlarna nedanför är från Fruugo och kostar 139 kr men det är frakt på 117 kr också. 

 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards