Alla inlägg under juni 2020

Av tjejgrejer - 19 juni 2020 15:57

Vilket härligt väder det blev till midsommar! Väldigt varmt och soligt ute. Nu har jag haft det trevligt och fikat med en väldigt god jordgubbstårta. Hade på mig en vit klänning som var mycket tyg i. Den var lite jobbig att ha på sig och för varm så nu har jag bytt kläder. 

 

En papperros. 

 


Av tjejgrejer - 19 juni 2020 05:17

Hittade denna tuffa roströda klänning i en secondhand affär. Den är skön på och jag stylar den med ett smycke som matchar nitarna framtill. Jag gillar Dieselkläder. 

 

Var på prommenad i stan och hittade denna vackra gräskulle med Bellisblommor överallt. Det såg så gulligt ut. Min sommar har kommit igån på ett bra sätt. Flera roliga fester och andra bra händelser. Mycket sol och trevliga människor i min närhet. 

 

Av tjejgrejer - 17 juni 2020 14:14

Klippte mig och färgade håret i 3 nyanser, ljust. Frisören sade att ljusa färger sliter mest på håret men jag stod på mig och blev väldigt glad när jag såg resultatet. Hon klippte av 10 cm på håret. Var lite hårthänt men väldigt effektiv och trevlig mot mig. Känner mig så fräsch nu. 

 

Hon gjorde lockar i mitt spikraka hår, fint. Hade i lite stylingprodukter som luktade gott. Nästan det bästa med mitt nya hår är att det ser naturligt ut. 

Av tjejgrejer - 14 juni 2020 19:57

Surfade in på Affordable Luxury. De har alltid mycket fina second hand accessoarer. Hittade en väldigt snygg YSL väska i nyskick. Tänkte en del innan jag slog till och köpte den. Fick hem den rätt snabbt. Det var enkelt att betala på sajten. Kan tänka mig att handla härifrån igen. Nu kommer bilder på min nya, fina väska. 

 

Väskan är ganska stor med guldlogga och en lång axelrem. 

 

Den var i helt nyskick. I caviarläder. 

   

Boxen och omslagspappret. 

Av tjejgrejer - 13 juni 2020 07:28

Min bror har byggt en pool på sin tomt. Den är fin och rätt stor. 

 

Han skrattade när jag sade att det var fin mosik i poolen! Tydligen så finns det en slags plastmatta som ser ut som mosik. 

 

För att poolen skulle vara säker så byggde min bror ett skjul som man drar över. Snyggt och praktiskt och det håller värmen. Sen ska det bli bastu i boden. 

 


De har också byggt ett stort soldäck. 

 

Av tjejgrejer - 11 juni 2020 19:46

De har stort sortiment och många trendiga kläder till bra priser. Var på deras grymma rea men hittade lite annat också. 

 

Först ut en fräsch Fanta topp som inte var på rea, 99 kr. Den är ljust neongrön irl. 

  

Sen ett par sköna push up shorts som satt väldigt bra på! Rea 90 kr. 

 

Ett enkelt baslinne från rean. Man använder ju såna här linnen mycket. Under kläder och som de är i solen. 

 

En bomullsklänning i spets från rean. 

   

Den blir skön att ha varma dagar. 

 

Resår i midjan så man får lite snyggare former. 

Till sist en mascara. Denna har jag haft förrut och varit nöjd med så jag köpte den igen. Den är faktiskt riktigt bra och kostar runt 100-lappen. 

 




Av tjejgrejer - 10 juni 2020 13:32

Den här onlineshoppen har många fina kläder. De kommer från Kina. Min dotter har beställt flera gånger härifrån och varit nöjd varje gång. Man får rabatter också. 

Av tjejgrejer - 10 juni 2020 03:52

Vann denna fina hoodie. Bra vardagströja för de lite kallare dagar nu på sommaren. 

 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards