Alla inlägg den 23 juni 2020

Av tjejgrejer - 23 juni 2020 17:03

Idag var det så där lagom varmt mitt på dagen. Perfekt för en dag i city. Först gick jag och köpte ett té som luktade väldigt gott. Det luktade hela tiden när jag shoppade och jag tror att jag ska köpa ett lösté varje gång jag ska ta en längre shoppintur i city. Dricker det nu och det smakar jättegott. Det heter Brunkullan och är ett svart té. Smakar rätt sött. Jag gjorde av med rätt mycket pengar idag men köpte sånt jag velat ha länge och det jag behövde. Baskläder hos New Yorker. En vacker mugg att dricka kaffe i. Festliga kläder från Stadium. Var inne hos Lyko. Bryr mig knappt om mitt hår men har lust att sköta om det lite bättre. Köpte två produkter där. Inne på Glitter fick jag stoppa mig själv så jag inte shoppade för mycket, haha! De hade utökat sitt sortiment med clipsörhängen och jag ville nästan handla alla! De var så fina. De hade små flaskor med handsprit i olika lukter. Sen hittade jag en fin klänning hos Indiska. Kommer att ta upp alla köp i olika inlägg lite senare.     

Jag fikade på ett av mina favoritcafér i sann bantningstil. Té utan nåt till. Drack ett väldigt gott té som hette Motala Ström. Koppen var gigantisk, så jag satt länge och sippade på den. Trevligt. 

 

Vid lunchtid gick jag till ett fint café i city. De har fräscha lokaler med sköna soffor och vackra lampor. Glömde ta bild på dem! Sen börjar jag ju alltid äta innan jag kommer på att fota. Jag är ingen proffsbloggare direkt. Jag tog en skagenröramacka med mörkt bröd med frön som var väldigt god. Macka och kaffe gick på 110 kr. Tja inte är det billigt här......men jag kan tänka mig att gå hit igen faktiskt. Inte för ofta bara. 

 

Nu är det sen eftermiddag och jag har gått två prommenader med kompisar. Det var jättevarmt och soligt ute nu. Älskar sommaren. Kom upp i 10 000 steg idag. Trodde jag gått längre, haha! 


Av tjejgrejer - 23 juni 2020 07:21

Det blev en rolig och galen fest i en närliggande park i regnet. Jag blev väl lagom dragen men mina kompisar blev väldigt fulla och började göra galna saker. Vi lekte sanning eller konsevens och utmaningarna blev ganska svåra. De andra sprang runt och försökte ge folk kramar och fråga konsiga saker. Jag tog sanningen istället. 

 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards