Alla inlägg den 24 juni 2020

Av tjejgrejer - 24 juni 2020 13:27

Vackert väder idag. Varmt och soligt och perfekt att gå i skuggan av träden i ravinen. Det är en vacker bäck som har trollskog inpå. I trevligt sällskap gick vi ganska långt på stigarna vid bäcken. 

                             

Av tjejgrejer - 24 juni 2020 06:30

Idag ska jag göra något väldigt roligt. Jo, besöka en vacker plats i naturen tillsammans med trevliga personer. Jag har varit där flera gånger förut och det är alltid bra och fint. Har tänkt att fota rätt mycket så ni får se hur vackert det är. Ska till Getå-ravinen. En bäck som rinner genom en vindlande, grönskande natur. Sen på eftermiddagen ska jag åka till en sjö och bada med några kompisar. Det är tyvärr en kall skogssjö så jag kanske inte badar men doppar benen iklädd shorts. Det ska ju bli väldigt varmt idag. Uppemot 30 grader här. Jag är så taggad inför dessa utflykter så jag vaknade kl 03.00 inatt. Kunde inte somna om. Nu har jag packat en väska med bra-att-ha saker och ska snart göra matsäck. Hoppas ni får en trevlig dag också! 

Av tjejgrejer - 24 juni 2020 05:58

Den var en av mina favoritaffärer när jag var yngre. Sen tappade jag intresset. Nu går jag in ibland där. De har ju faktiskt en del fina kläder och inredning. Hittade denna fina, röda klänning i viskostyg men det känns som silke och ser ut som siden. Den var inte så billig fast den var på rea. Fick ge 349 kr. Känner att jag vill ha på mig starka färger nu. Dels för att det är högsommar och sen mår jag väldigt bra. Klänningen är enkel i modellen och har små guldknappar på ärmarna. 

     


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards