Direktlänk till inlägg 20 april 2020

Tur till city

Av tjejgrejer - 20 april 2020 04:37

Jag drog ner på stan en tur för att hitta en present till min mamma som fyllde år. Först var jag hos Newport. Det är alltid härligt att gå i deras fina affär. Miljön är fin och mysig. Tänkte köpa ett fat men hittade inte riktigt vad jag ville ha här. Bilder från affären nedanför.

   

Sen gick jag till Cervera. De har en bra blandning av vackra och fula (läs praktiska!) saker. Här hittade jag en perfekt skål till mamma. Den var otroligt vacker inuti och ännu finare under!! Hittade ingen bild på deras hemsida men skålen var vit och hade sirligt och blommigt mönster i guld. Undersidan var i silver. En skål som passar väldigt bra till fest utan att ändå bli för mycket. Ni måste titta på den här skålen om ni är hos Cervera. Den fanns i två storlekar och den lilla (som ändå var ett stort fat) kostade runt 500 kr. Nu hittade ja den! Den fanns under "fat" och heter Piastrelle och kostar 529 kr. Finns i svart också. Den lilla bilden gör inte riktigt fatet rättvist. 

 


Sen tågade jag som vanligt in på Stadium. Det är farligt här, uhu, om man vill ha märkeskläderna. Blir lätt fattig. Var på jakt efter en sportbh och sen blev det lite mera.......

 


En Nike sportbh som fast den var på rea ändå kostade 300 kr. Suck. Men den verkade bra så jag köpte den iallafall. 

   

Sen en jättesnygg Puma hoodie. 349 kr på rea. Ser fram emot att springa runt i denna. 

 

Två sköna t-shirtar från SOC för 199 kr. Har märkt att jag ofta använder mina enkla, vita tröjor så därför köpte jag några mera. 

 

Kunde inte hålla mig......köpte denna Pumatröja också för 149 kr. Lyckad shoppingtur. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejgrejer - Torsdag 2 maj 13:48

Vi satt länge på balkongen och solade. Lagom blåst idag. Kollade in vad grannarna gjorde på gården. En del har så gulliga hundar. Sedan ville L göra äpplepaj. Jag köpte billiga röda äpplen och färdig vaniljsås. Nu håller han på med pajen.  ...

Av tjejgrejer - Torsdag 2 maj 13:47

En Bellini blanddricka från Systemet. Apelsinjuice    Njut! Helst i solen!  ...

Av tjejgrejer - Torsdag 2 maj 06:08

Är själv stenbock men det är inte alltid man är expert på sig själv. En typisk stenbock tror inte på astrologi. Jag tyckte det var så flummigt när jag var yngre. Men insåg att de outtalade frågorna kanske fanns i flummet. Precis som skorpionen vill s...

Av tjejgrejer - Torsdag 2 maj 06:00


Sov hyfsat ändå. Trevligt att det blev ljust tidigt. Gjorde kaffe i smyg medans L sov. Nu visar jag en sommarbild igen. Tycker att det är trevligt att titta på och längta till.    ...

Av tjejgrejer - Torsdag 2 maj 05:43

Igår blev det dåliga argument och vi somnade som ovänner. Den dåliga stämningen forsätter idag. Jag har inte lust att säga ursäka för att han sade dumheter igår. Alltså inge fredflagga i sikte.  ...

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards