Direktlänk till inlägg 23 januari 2020

Fyndat smink hos Kicks

Av tjejgrejer - 23 januari 2020 21:08

De hade mycket märkessmink så jag valde ut några favoriter. 

   

Bobbi Brown är ett nytt märke för mig så det blir roligt att testa. Hittade ett ljust foundationstick som passar min hud. Tror att det är bra kvalité. Sen ett läppstift från MAC. Vet att deras läppstift håller hög kvalité. Bland alla lila stift så hittde jag denna fina rosa färg. Till sist ett läppglans i metallkoppar från Smashbox. Har tänkt att pröva det som ögonskugga också!  Nu var det 50 % på rean och jag hade en rabattcheck på 25 kr så köpet blev väldigt billigt. Jag betalade bara 194 kr. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejgrejer - Måndag 29 april 00:55

Somnade av någon anledning kl 19.00 ungefär. Vaknade upp 23.50. Spelade mobilspel sen gjorde jag en mugg kaffe. Upptäckte att jag hade blött näsblod. Det är väldigt sällan jag gör det. Konstigt. Läste på min blogg om hur roligt jag hade på loppisen. ...

Av tjejgrejer - Söndag 28 april 05:34


Vaknade tidigt, det var mörkt ute då. Höll på med mobilerna sedan gjorde jag kaffe på spisen. L småsnarkar. Jag har sovit hyfsat. Ute är det snöfritt och 5 grader. Har gått igenom en säck med sommarkläder i förrådet i lägenheten. Plockade fram två je...

Av tjejgrejer - Söndag 28 april 05:29

Är ett fan av IKEA. Inte konstigt, jag är ju underklass. Jo vi köpte ett kastrullset där för två månader sen. Efter några användingar så blev de kassa. Funkar knappt på våran indutionsspis. Även om de var billiga så var det pengar i sjön. Nu får vi k...

Av tjejgrejer - Lördag 27 april 18:53

Dagens loppis - Ektorps loppis såklart! Dagens leende - Min kompis dotter när hon sålt en grej Dagens tålamod - min man när jag dröjde att komma hem Dagens middag - L:s perfekta kycklingbröst med pomme och pulverbea  Dagens kaffe - svart, gra...

Av tjejgrejer - Lördag 27 april 16:56


Gardin omslag och en plast diamant.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards