Alla inlägg den 7 januari 2020

Av tjejgrejer - 7 januari 2020 06:39

Jag brukar alldrig spela på odsett och är inte intresserad av sport. Min man och jag var på Jägersro travbana för några år sen. Vi skulle fylla i spelkupongen och stod framför oddsskylten. Jag tänkte att höga odds måste ju vara bra och valde bara sådana hästar. Visade min kupong för min man och han började asgarva. Suck! Han förklarade hur oddsett funkatde. Jag blev ändå rätt sur så jag behöll mina hästar. MIn man skakade på huvudet. Sen var det jättefestligt när hästarna sprang på upploppet. Vilken fart och energi. Folk ropade och hejade. Hästarna flög förbi på mållinjen. Jag hade tagit plats på mina hästar, alltså jag kunde vinna lite även om hästen sprang in på andra eller tredje plats. Några av mina hästar sprang faktist in på bra plats så min man blev lite impad, haha! Totalt sett så vann jag inte så mycket för jag hade helt enkelt inte satsat så mycket. 

Av tjejgrejer - 7 januari 2020 06:31

 

Under ögonen är det lite tricky att lägga concealer. Måla en trekant under ögat. Skaffa en concealer som passar din ton på huden på de mörka ringarna under ögat. Ifall röd, välj en grön underton. Ifall blålila, välj en gul underton, ifall gulbrun, välj en rosa färg. Tona ut ordentligt. Särskilt upp över kindbenet så kan concealern funka som en highlighter. 


Bild från pinterst. 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards