Alla inlägg den 24 november 2019

Av tjejgrejer - 24 november 2019 05:47

När jag var yngre såg jag ut som en pinne. Det var inte roligt att vara för smal. Faktiskt trivs jag bätte nu som lite tjock fast jag saknar min smala midja. Nu kommer jag tipsa om hur du klär en väldigt smal kropp om du nu skäms för dig. Man ska ju gilla sig som man är men ärligt talat, hur lätt är det!? Klädern nedan är från Nelly. 

 

Mönster och puffärmar fyller ut. Men unvik stora mönster, det gör att du försvinner.  Nita blus från Sisters Point 399 kr.

 

Kom ihåg: ljust förstorar och mörkt förminskar. 

 

En kort vippig kjol med markerad midja och pushup bh får fram timglasformen. 

 

Visa fram dina snygga delar av kroppen med detaljer, starka färager och snygga skärningar. Dölj problemområden med nedtonade färger. Blus från Sisters Point. 

 

Stickat och grova material fyller ut. Vida ben i jeansen ger ett fylligare utseende. 

 

Crop tops är den smala kvinnans vän. Tröja från NLY. 

 

Plisserat och glansigt, förstorar och fyller ut. 

 

Fega inte ur och göm dig i bylsiga kläder, det gör ingen glad. Gäller alla kroppsformer! 

 

Draperingar fyller ut på ett snyggt sätt. Klänning från NLY Eve. 

 

Volanger är fortfarande inne och fyller ut bra. 

 

Här lyckas modellen se lite fylligare ut med lite tjockare material. Kjol från NLY: 

 

Många smala har snygga ben. Passar därför bra i tajta jeans. Undvik mörk tvätt, stuprör, hög midja och får långa jeans. Små bakfickor som sitter högt och brett isär gen intryck av en fylligare bak. Jeans från Topshop 299 kr. 






Av tjejgrejer - 24 november 2019 05:34

Min man var snäll och köpte en kalender till mig på Kicks. Jag fick välja själv. Valde mellan Biothems och Cliniques kalendrar. Bestämde mig för Cliniques. Den har både smink och hudvård och kostar inte jättemycket.

 

Den kostar 865 kr men är rätt prisvärt med tanke på att deras smink är av bra kvalité.

 

Jag gillar Biotherm och denna kalender var ca 100 kr billigare än Cliniques så det är ett tips för den som gillar hudvård.

 

Sen kollade vi in Lancomes fina kalender. Den var tung men väldigt dyr - 1600 kr. Antar att det är fullstora produker i den. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards