Alla inlägg under februari 2024

Av tjejgrejer - Söndag 18 feb 18:45

Det finns många träningsprogram på Youtube. Jag körde efter några. Efter ett tag tröttnade L på musiken. Det är inte så roligt utan musik så jag slutade. Ska försöka göra detta varje dag. 

Av tjejgrejer - Söndag 18 feb 16:18

I närheten av hotellet Vinicci så låg en bra bar som hade många drinkar på menyn. Vi tog Baily kaffe och Iris kaffe. De kom ut med så goda drinkar. Baren hette Fresch.

Av tjejgrejer - Söndag 18 feb 16:00

Min man gillar semlor mycket så idag fick jag köpa dem igen. Hade tur och hittade en två-pack hos Hemköp för 30 kr. De var jättegoda. Både bröd och grädde var av bra kvalité. Det var kardemumma i brödet. Något som flera av de andra som bakar semlor här i Norrköping är dåliga med. 

Av tjejgrejer - Lördag 17 feb 17:26

Vi drog till grannstaden idag. Först till Ikea. Det är en indukion spis i nya lgh så vi behövde nya kastruller till den. Som tur var hittade vi dem direkt. L gick runt och jämförde olika stora kastruller. Han valde ett set med tre st. Sen skulle vi fika men det var så mycket folk i fiket så vi gick vi ut i köpcentret brevid. Vi hamnade hos EH fast det är dyrt. Jag tog en morotskaka och latte och L en stor bulle och latte. Det var jättegott och färskt. Nästan värt pengarna, haha! Det var sol och rätt varmt idag. Lite bra att det inte var snö och is på bilen. Man tror det är vår men det är det ju inte än. 

Av tjejgrejer - Fredag 16 feb 21:16

Kare Design gör vackra, roliga och originella prydandssaker och möbler. De är rätt dyra men jag vill ha mycket av det de gör. 

 

 

 

Av tjejgrejer - Fredag 16 feb 16:44

Hur är det med dig? Jo jag mår rätt bra idag. Sov hela natten. Vi har slutstädat lägenheten idag. Blev godkända. Just nu ser vi ett program om östtyskland som är intressant. Förrut så gick jag till ett café och tog en kaffe. Nu på fredag är det fullt på caféerna med folk. Lite jobbigt men folk är ju glada så det gör inget då. Just det, vi fikade med tårta på Eko för att vi var klara med flyttstädningen också. Tur att det finns bra ställen att fika billigt på. Sen gick bilen genom besikningen också. De där tyckte att bilen var snygg och välbehållen. Vi har ju en gammal Volvo S80 2,4 T3 från 2001. Nästan ingen rost på och beundrande blickar frå personalen på ordiarne bilprovningen. Som vanligt får jag kämpa med stalkern. Han övervakar mig som stasi. 

Av tjejgrejer - Tisdag 13 feb 14:53

På ett café tog L kaffe och jag en cheesecake. Den var god med söta jordgubbar, glass och grädde.

Av tjejgrejer - Tisdag 13 feb 08:49

Vi bodde här i två dagar. Ligger nära flygplatsen. Man såg plan landa i närheten.

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards