Alla inlägg den 14 mars 2023

Av tjejgrejer - 14 mars 2023 17:26

Vi kom till ett varmt Spanien. Vi tänkte åka direkt till Puerto Rico men busschauffören kunde inte engelska så vi kom inte med den bussen. Jag ville se stadsstranden så vi hittade en buss till Catalina stranden. Jag har aldrig varit i Las Palmas blev överraskad att staden var så stor. Stranden var lång och fin. Spanjorerna själva verkade älska att vara där. Vi satt på kanten till strandpromenaden och det blåste varmt och skönt i håret. Vi började leta hotell. Det finns så många i Palmas så vi trodde vi skulle få ett billigt och bra rum snabbt. Alla sade noo room! Vi fick veta att de hade lov där också. Sen var det tydligen karneval också. Vi travade runt med våra väskor som galningar i värmen. Mobilerna började gå ner på batteriet. Vi var rikigt trötta och modfällda när vi tillslut fick ett rum hos det rätt fina hotellet Soul and Lemmons tror jag det hette. Det var lyxigt för det låg nära stranden. Rummet var stort och gick i vitt och lemonfärg. Sängen var bred och lite hårdare än hotellsängar hemma. Stort badrum med dusch. Vi pustade ut och vilade. Sen tog vi en liten promenad till stranden och åt glass. Har ingen bild från Las Palmas så det får bli en från Mogan så länge.

Av tjejgrejer - 14 mars 2023 10:59

Är så populär. Vi gick ner på morgonen och kände på vattet. Jag tyckte det var kallt men det var 21 grader!

Av tjejgrejer - 14 mars 2023 08:27

Här är morgon temperaturen i Mogan när vi gick till stranden. Så härligt!

Av tjejgrejer - 14 mars 2023 08:17

Ursäkta att jag inte bloggat mera från Kanarieöarna. Hade ont om plats på min gamla Iphone så jag tog bara en massa bilder. Ska försöka få ut lite inlägg snart. Roligt att ni tittat in här ändå! 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards