Alla inlägg den 13 februari 2023

Av tjejgrejer - 13 februari 2023 15:31

Te'kakor som L bakade.

Av tjejgrejer - 13 februari 2023 14:57

Bra väder ute så jag har gått två promenader idag. Nu sist fikade jag på ett mysigt café. Tog en kaka som smakade som kladdkaka och jordnötter på. Väldigt gott, den var nog nygjord. Såg en del fina och fula hundar i parken. L bakar och sade till mig att inte slå i dörren. Som tur var kom jag ihåg det när jag kom hem. Vet inte vad han bakar, vågar inte titta under handdukarna. Nästan ingen här i stan är rädd för Corona längre. Ingen bryr sig om avstånd och tyvärr hostar en del helt öppet. Jag har fått flera sprutor så jag är inte så rädd. Men vissa har ju ändå råkat illa ut i denna lömska sjukdom. Vi har försökt att skriva ut från våra mobiler. Det gick inte. De hittade inte skrivaren, bara massa andra enheter, haha! Vi kan ändå skriva ut från våra datorer. I natt mådde jag illa. Ville gå upp men lade mig igen och somnade efter ett rätt långt tag. Så jobbigt med illamående men jag vet vad det beror på. För mycket godis och kakor. Ska försöka låta bli det i en vecka nu och samtidigt spara en del pengar. Igår åt vi sallad iallafall. Båda tyckte det var jättegott och kändes bra så det blir nog flera gånger snart. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards