Alla inlägg den 14 januari 2022

Av tjejgrejer - 14 januari 2022 16:54

Perfekt rosa kött. Någon gång när jag var yngre så fick jag en halvblodig biff och den var så otäck. Sen dess har jag velat ha genomstekt kött. På nyår så gjorde min man inbakad fläskfilé med lite rosa mitt. Prövade att äta det och det var så saftigt och gott. 


Ångstryckjärn till gardiner och kläder. En kompis och jag hängde upp skrynkliga gardiner hos henne. Sen sade hon att jag skulle stryka dem ett sånt där ångstrykjärn man håller i luften! Har aldrig haft ett sånt förut så jag var lite nervös för att använda det. Men jag lärde mig snart. Lyckades att få gardinerna fina. Här är jag framför hennes gardiner. 

 

Pelargon. Eftersom jag inte gillar lukten när man tagit i en pelagon har jag aldrig köpt någon. Nu fick jag en av hyresvärden när jag flyttade in. Drar mig för att plocka med den. Tvättar alltid händerna när jag gjort det. 


Löst ett soduku. Jag som har problem med siffror kan ju inte lösa ens enkla soduko. Många tycker det är så roligt med de där små rutorna. Sen gav jag mig faan på att fixa det. Läste instruktionerna flera gånger och så lyckades jag lösa ett barnsoduko. Väldigt stolt. Men nu har det fallit i glömska igen. Ge mig ett vanligt korsod istället. 


När jag var yngre så köpte jag ett hasselnötskaffe hos en fin kaffeaffär. Gick glad i hågen hem och trodde det skulle vara så gott. Tillagade det och ......tja det var mest kvalmigt och tillslut slängde jag det. Vis av erfarenhet så tackade jag nej när en bekant undrade om jag ville ha denna smaksättning i mitt kaffe. 


Halvhångel med en modelltjej. Mötte henne genom en annan kompis. Tjejen var bara 27 år och rätt snart började hon gilla mig. Sade att jag var straight men det bekom inte henne. Vi satt alla tre och hon ville ta en selfie med mig. 

Jag luta mig mot henne och helt plötsligt var hon på min hals och liksom myste. Blev lite pinsamt men jag tog inte illa upp. Lesbiska har gillat mig förut men ingen har närmat sig fysiskt. Hon sade att jag såg bra ut och då blev jag jätteglad. 


I somras köpte jag en motorola. Det var helt enkelt den billigaste mobilen i affären. Den funkade bra och tyckte den var väldigt prisvärd för sina 1000 kr. Men nu har jag min gamla SE6 Iphone igen som min huvudmobil. Inget fel på motorolan men den är reservmobil numera. Det var den första motorolan jag haft. 



Av tjejgrejer - 14 januari 2022 09:27

.......godis! Vi skulle ha en ny dator till min man. Vi kollade på reavarorna och hittade inget vettigt. De hade iofs en del bra datorer. Tillslut handlade vi godis. Det tar på krafterna att gå igenom datorhyllan. 

 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards