Alla inlägg den 22 maj 2021

Av tjejgrejer - 22 maj 2021 08:04

Om man åker ut mot Kolmården/Getå så kommer man efter ett tag till Oskarshäll. Det är jättefin utsikt härifrån. Min man och jag åkte dit och fikade. De har mat också. Två minidammsugare och kaffe kostade ca 70 kr. Vi satte oss ute. Det var lite kyligt, 17 grader. Vi njöt av utsikten. Man ser milsvida över Bråviken. Fikat var gott. 

Av tjejgrejer - 22 maj 2021 05:57

Igår var det fint väder så bilen såg så skitig ut. En massa pollen och annan smuts. Vi bestämde oss för att tvätta bilen hos Shell på min inrådan. Det var visst en populär station för det var kö till tvätten. Jag passade på att ta en förebild i kön, haha! 

 

Ni ser ju vad skitig bilen var!! Den före i kön hade visst tagit ett lyxprogram för den bilen blev aldrig färdig..... Tillslut var det våran tur. Min man knappade in en kod på stolpe och sen körde vi in. Inte lika roligt med biltvätt som vuxen än när man var barn men lite underhållande var det. Vi hade tagit det korta programmet. Det skulle inte ingå avfettning men det gjorde det visst ändå. Hemma tog jag bild på den nytvättade, skinande bilen. 

 

Voila! Väldigt tjusig bil! 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards