Alla inlägg den 12 maj 2021

Av tjejgrejer - 12 maj 2021 15:06

En granne ville bjuda mig på fika. Vi gick till Tinas cafe på förmiddagen. Det var lite folk där. Grannen ville slå på stort och jag fick ta två kakor. Hon tog en citronmaräng tårta och en arraksboll. Jag tog morotskaka och en nötkaka. 

 

Morotstårtan var lite för söt men nötkakan var underbart god. Grannen tyckte hennes kakor var väldigt goda. 

Sen gick jag upp på stan. Var ute efter ett par till cityshorts för jag var inte riktigt nöjd med Levisshortsen. Gick till Gina Tricot och hittade ett par som hette Molly. De satt väldigt bra på och var inte för stora i benen. Normalhög midja. Bakfickorna kunde varit lite mindre men det gör inte så mycket. Det kostade 279 kr. De är jättesköna på och jag är så glad att jag hittade dem. Bra pris också tycker jag! Finns i flest färger på nätet. 

   


Sen sprang jag på några kompisar och vi satt ner och pratade ett tag. Gick hemåt i solen. Hemma så målade jag läpparna. (Går ju inte att kombinera med munskydd!) och satte mig med en cider i solen på balkongen. Kvalitetstid! 

Läppstift från Guerlain och Sommersby cider. 

     

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards