Alla inlägg under februari 2020

Av tjejgrejer - 13 februari 2020 18:02

Var där på deras rea. Hittade Leviströjor till halva priset. Mycket nöjd med affären.

 

Långärmad, skön och snygg tröja.

 

En t-shirt som har ett coolt tryck som har neonfärg irl. 


Av tjejgrejer - 12 februari 2020 18:58

Senaste gången jag var hos H&M hittade jag mycket fint till bra pris. 

 

En stickad tröja som var skön på. Färgen är rosa nude. 

 

Ett till rosa plagg. En kofta som dolde magen ganska bra. 

 

En fin blus med detaljer. Den satt på bra. Enda felet var att man ska knäppa den bak, ganska svårt. 


Av tjejgrejer - 11 februari 2020 07:16

De har en affär i våran stad. Jag går bara in där ca en gång om året. Det finns två anledningar till det. 1. Det finns bara lite vuxenkläder i shoppen. 2. Det är dyrt. Men nu köpte jag en skön undertröja med långa ärmar iallafall. Har använt den mycket redan. 

 

Av tjejgrejer - 7 februari 2020 17:49

 De har fina och prisvärda saker i denna butik. 

 

Denna fina pläd med lodjusmönster kostar 199. 

 

En drickflaska i glas. Glam roseguld. Bara 29 kr. Finns i flera fina färger. 

 

Denna pläd är mjuk och skön enligt Dimoda. Denna färg heter Baloo och kostar 179 kr. Finns i rosa och grått också. 


Av tjejgrejer - 7 februari 2020 12:55

Min dotter köpte smink hos Lyko på deras rea. Hon fick hem mycket till bra pris. 

 

Isadora glitternagellack. Det gav inte så mycket glitter på naglarna utan det blev mera skirt. Lumene pressat puder och Blur foundation. 

 

En glitterpalett för ögonen. Den här gillade min dotter massor och har använt den mycket. Inte bara till ögonen utan på andra ställen också. Från Viva lá Diva. 

   

Sen en stor palett från bh costetics. Min dotter sade att det var bra kvalité på deras smink utan att det var dyrt. 



Av tjejgrejer - 6 februari 2020 09:17

I Fields hittade vi ju en Guessaffär. De hade 50% på halva sortimentet. Jippie! Nu är Guess ett rätt dyrt märke så jag köpte "bara" två saker. Först bild på påsen. 

 

Sen tröjan jag köpte. Det var svårt att välja bland allt fint. 

 

Jag köpte också ett par sköna skor. Svarta med silverkant. 

   

Sen en andra bild på påsen. 

 

Av tjejgrejer - 4 februari 2020 12:06

Här är bilder från resan över Öresundsbron och till varuhuset Fields. 

 

I långa tunneln efter bron. Det stod på hemsidan att det skulle läcka in lite vatten i tunneln men det gör det rätt ofta så vi blev inte oroade. 

 

Efter Tårnby ligger Fields. 

 

Det är ett stort och maffigts varuhus.

 

I rulltrappan upp från garaget så kom vi till Magasin. De har mycket att välja på. 

 

Stor köksavdelning med roliga och fina saker. Mest danska märken. 

 

Skönhetsavdelningen med fina märken. 

 

Nunoo väskor. De hade också märken som Guess, DNKY och Ralph Lauren. Väskrean var inte så bra så vi gick vidare. 

 

Klädavdelningen var väldigt stor. Många fina klädera i fina materal. Mest danska designers. 

   

VI var inne på Monki också. De hade denna roliga skyltning. Sen glömde jag att fota resten av besöket. Men det är ju lite jobbigt att fota allt hela tiden. 


Av tjejgrejer - 3 februari 2020 18:31

 

Creightons hallon- & granatäpple tvål luktar väldigt gott och fräscht av hallon. Man blir inte torr av den. 

 

Denna Dovetvål luktar faktiskt inte så jobbigt som den brukar. Man kan nästan säga att den luktar gott. Den är väldigt bra på att fukta huden. 

 

Sen köpte jag Respons Argan shampoo. Den luktade inte så kvalmigt som honungsvarianten. Håret blev mjukt, fint och lättkammat. 


Bilder från Apotea, Pinterest och Fruugo. 

Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards