Alla inlägg den 13 september 2019

Av tjejgrejer - 13 september 2019 13:29

 

Min man och jag gjorde en dagstur till Göteborg. På gågatan såg jag denna Chanelaffär som säljer parfymer. 

 

Blomsteraffärer är alltid fina och så tacksamma att fota. 

   

Var en kort sväng inne på NK. Allt var ju så fint men jättedyrt så vi gick ut igen, haha! 

   

Sen gick vi in på Nordstans shoppinscenter som är jättestort. Kicks hade en flagshipsaffär där med en vacker trappa. Annars har Norstan mest av de vanliga kjedorna affärer, lite trist. 

 

Brevid Centralstationen låg gamla Centralen. 

 

Det var väldigt fint inne där med affärer och caféer. 

   

På väg hem fotade jag gamla och nya språvagnar. 

   

I Nordstan hittade jag en affär som vi inte har hemma - Missäy. De hade många fina kläder och en bra rea. Jag hittade denna snygga jacka för 149 kr, som hittat! Den är i fuskmocka. Väldigt snygg och sitter bra på. 

 

En bh från Cubus. Jag gick dit för att fynda en billig bh men den kostade 179 kr. Fast det var just den modellen jag ville ha så jag valde den ändå. 

 

Lager 157 hade en väldigt stor affär. Det fanns moderna jeans för 150 kr paret. Nu hade vi just köpt jeans så vi handlade varsin t-shirt för 30 kr styck istället. 


Av tjejgrejer - 13 september 2019 13:11

     

Hittade denna klänning i nyskick hos en seconhandaffär. Jätteglad över fyndet. 


Presentation

Fråga mig

214 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Annat

Annat

Flag Counter


Ovido - Quiz & Flashcards